Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ ΧΩΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ!!!

ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΝΟΙΚΙΑΣΜΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ!

Εισέπρατταν επιδοτήσεις με ψεύτικα ενοικιαστήρια

 26 Ιουν 2015 7:57:55
Εισέπρατταν επιδοτήσεις με ψεύτικα ενοικιαστήρια
Του Δημήτρη Βάλλα
Σε έρευνα για την ύπαρξη μεγάλου κυκλώματος που δρούσε στην περιοχή του Νομού βρίσκονται τόσο οι δικαστικές αρχές όσο και ο ΟΠΕΚΕΠΕ, μετά την καταγγελία αγρότη της Λάρισας για απάτη με πλαστογραφία σε βάρος του που είχε ως αποτέλεσμα για χωράφια που ο ίδιος δεν νοίκιασε ποτέ, άλλοι να εισπράττουν για χρόνια επιδοτήσεις!
Σπάζοντας το κύκλωμα της σιωπής, ένας 50χρονος αγρότης από το Μελισσοχώρι με όνομα και επώνυμο, όπως λίγοι κάνουν, δεν διστάζει να καταγγείλει στην «Ε» τα όσα του συνέβησαν λέγοντας ότι δεν φοβάται ούτε για τη ζωή του, αλλά ούτε και για τίποτα.
Η ιστορία είναι απλή και, και για να την καταλάβουμε όλοι μας θα σας την πούμε τις απλά, κάτι σαν αφήγηση. η σαν …παραμυθάκι, αν θέλετε…
ΤΟ…ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ!
Τον αγρότη, που μπαίνει στην ιστορία τον συναντήσαμε στο Μελισσοχώρι, και όταν χρειάστηκε για να μιλήσουμε λίγο παραέξω μαζί του, μας το ξέκοψε… «Παιδιά δεν έχω μια»!
Κάτι έχουμε εμείς του είπαμε –για καφέ μιλάμε τώρα- και το θέμα ξεκινά: «Ήμουν για μεγάλο χρονικό διάστημα μακριά από το χωριό και δούλευα σαν ξυλουργός σε διάφορες δουλειές στην Πελοπόννησο.
Ούτε παιδιά, ούτε σκυλιά είχα, που λέει ο λόγος , στο χωριό και όταν γύρισα κάποτε αποφάσισα να νοικιάσω τα περίπου 12 στρέμματα που είχα για χρόνια ακαλλιέργητα, για να έχω ένα εισόδημα.
…Τα νοίκιασα λοιπόν και όλα καλά, μέχρι που έρχεται ο ενοικιαστής που πήγε να κάνει τη σχετική αίτηση για τις δηλώσεις ΟΣΔΕ και μου λέει ότι: «Nτροπή, με κορόιδεψες , τα χωράφια σου είναι νοικιασμένα αλλού, και άλλα διάφορα»!
Τρελάθηκα , που λες, συνεχίζει ο άνθρωπός μας, πήγα σε δικηγόρο και άρχισα να το ψάχνω το θέμα!
Να λοιπόν τι είχε γίνει αποκαλύφθηκε και μετά από σχετικό έγγραφο και απάντηση που πήρα από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, ότι τα χωράφια μου είχαν νοικιαστεί από άλλους, χωρίς να ξέρω τίποτα και με πλαστογραφημένη την υπογραφή μου!
Δηλαδή για να καταλάβεις, ανακάλυψα, ψάχνοντας από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, ότι μου εμφάνισαν ενοικιαστήριο των χωραφιών μου που είχα… υπογράψει εγώ, σε δύο άτομα και μάλιστα για 6 χρόνια!
Όπως αντιλαμβάνεσαι εδώ παίζονται πολλά παιχνίδια. Όπως έμαθα στη συνέχεια τα δικά μου τα χωράφια που ποτέ δεν νοίκιασα σε κανένα, τελικά υπενοικιαστήκαν και αλλού κ.λπ.
«Όσο για τις υπογραφές αυτές είχαν μάλιστα και θεώρηση για το γνήσιο της υπογραφής από διάφορους δήμους της περιοχής…
Με αυτή την πλαστή ενοικίαση, κάποιο εισέπρατταν επιδοτήσεις και μάλιστα για ακαλλιέργητες εκτάσεις. Δεν τα καλλιεργούσαν δηλαδή, γιατί αν το έκαναν κάποιος από το χωριό θα τα έβλεπε και θα με ειδοποιούσε!
Εκτός όμως από τις επιδοτήσεις προφανώς μπορεί να ελάμβαναν και αποζημιώσεις από τον ΕΛΓΑ συν τα διπλοζυγίσματα για μια ανύπαρκτη παραγωγή…»
ΚΑΙ ΔΩΡΟΔΟΚΙΕΣ…
Και για να κλείσουμε την ιστορία μας αφήνοντας την φαντασία του καθενός αχαλίνωτη, με το που πήγε ο αγρότης μας να το καταγγείλει στον ΟΠΕΚΕΠΕ, εμφανίστηκαν οι φερόμενοι ως ενοικιαστές προσφέροντες …δώρα!
«Μου πρότειναν χρήματα, θα μας πει, αλλά δεν τα πήρα.
Λέγομαι Περικλής Μπαντής, και όποιος θέλει ας έλθει να με βρει στο χωριό.
Τα λέω σε σένα που ξέρω ότι θα τα βγάλεις στη φόρα, γιατί μάλλον σε κόβω κάπως αλλιώτικο…»
…Τι να του πεις τώρα.
¨Ας είναι κι έτσι’ που θάλεγε και ο Ρίτσος.
Όσο για τα υπόλοιπα, ας τα βρει η Δικαιοσύνη για να δοθεί και μια απάντηση πλέον σε όσους μας κατηγορούν ανά την Ευρώπη.
Πράγματι, σε κάτι τέτοια είμαστε… ανάδελφος λαός!
- See more at: http://www.eleftheria.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου