Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΟΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ!!!

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ – ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΤΑΣΣΟΝΤΑΙ…

Η λήξη της προθεσμίας για ένταξη στις 100 δόσεις φέρνει την έναρξη του φοροκυνηγητού. Τι ισχύει για τους πλειστηριασμούς και ποιοι οφειλέτες θα μπούν πρώτοι στο στόχαστρο. Oλα όσα πρέπει να γνωρίζετε σε 15 ερωτήσεις απαντήσεις.

Η Ν. Βαλαβάνη το είπε στη Βουλή, η Κ. Σαββαϊδου έχει ήδη έτοιμο σχέδιο. Στις 26 Ιουνίου λήγει η προθεσμία για τη ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών σε εκατό δόσεις, από τις 27 του μήνα θα «βρέχει» κατασχέσεις.

Η αρχή θα γίνει από τους «μεγάλους» αλλά σιγά σιγά τα όρια θα χαμηλώνουν. Με ελάχιστη μηνιαία δόση 20 ευρώ, θεωρείται αδιανόητο να μην ρυθμιστούν μαζικά οι οφειλές των φορολογουμένων, ενώ κρίνεται απολύτως απαράδεκτο από τους 6.500 μεγαλο-οφειλέτες με χρέη άνω του ενός εκατομμυρίου ευρώ έκαστος, να έχουν μπει στη ρύθμιση λιγότεροι από 200.

Ξεκινώντας από τους μεγαλο-οφειλέτες, κατασχέσεις κινητών και ακινήτων, δεσμεύσεις περιουσιακών στοιχείων και ποινικές διώξεις βρίσκονται προ των πυλών.

Σε αυτό το φόντο, οι παρακάτω 15 ερωτήσεις- απαντήσεις ίσως είναι χρήσιμες…

1. Ποια είναι η προδικασία πριν τη λήψη μέτρων αναγκαστικής εκτέλεσης;

Για οφειλές για τις οποίες αποκτάται εκτελεστός τίτλος από 1/1/2014 και μετά πριν από τη διενέργεια οποιασδήποτε πράξης εκτέλεσης καθίσταται υποχρεωτική η κοινοποίηση από τη φορολογική διοίκηση ατομικής ειδοποίησης καταβολής οφειλής/ υπερημερίας, με εξαίρεση την κατάσχεση χρηματικών απαιτήσεων στα χέρια του φορολογούμενου ή τρίτου. Πρακτικά, ΑΝ η Φορολογική Διοίκηση προτίθεται να προχωρήσει σε κατάσχεση ακινήτου πρέπει νωρίτερα να ενημερώσει τον φορολογούμενο αλλά αν πρόκειται να κάνει κατάσχεση τραπεζικής κατάθεσης, ο φορολογούμενος θα το μάθει τελευταίος.

2. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις που τίθεται σε κίνδυνο η είσπραξη της οφειλής, η Φορολογική Διοίκηση δύναται να παρακάμψει την τήρηση της ανωτέρω προδικασίας;

Ναι, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του επείγοντος και σε εξαιρετικές περιπτώσεις (σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 49 του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας).

3. Ποιες είναι οι συνέπειες της κατάσχεσης ακινήτου;

Από την ημέρα επίδοσης στον οφειλέτη αντιγράφου της έκθεσης κατάσχεσης, αυτός στερείται του δικαιώματος ελεύθερης διάθεσης του ακινήτου και των συστατικών στοιχείων του ακινήτου ακόμη και εάν αυτά δεν περιγράφονται στην έκθεση κατάσχεσης ή αν ήταν παρών ο οφειλέτης κατά την κατάσχεση, από τότε. Έκθεση κατάσχεσης όμως δεν σημαίνει απαραίτητα και πλειστηριασμό του ακινήτου.

4. Πότε υποχρεούται ο Προϊστάμενος Δ.Ο.Υ. να εκδώσει πρόγραμμα πλειστηριασμού;

Εφόσον ο οφειλέτης δεν έχει εντάξει τις οφειλές του σε πρόγραμμα ρύθμισης, μετά την παρέλευση σαράντα ημερών και το αργότερο σε τέσσερις μήνες από την κατάσχεση ορίζει ημερομηνία πλειστηριασμού το αργότερο σε πέντε μήνες από την ημερομηνία έκδοσης του προγράμματος. Εάν δεν διενεργηθεί ο πλειστηριασμός την ορισθείσα με το πρόγραμμα ημέρα, εκδίδει νέο πρόγραμμα το αργότερο εντός έτους από την ημέρα που ο πλειστηριασμός δεν διενεργήθηκε ή ανεστάλη και ορίζει νέα ημερομηνία κατά τα ανωτέρω. Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν τηρούνται εφ όσον συντρέχει σπουδαίος λόγος που αναφέρεται σε αιτιολογημένη έκθεση του Προϊσταμένου Δ.Ο.Υ.

5. Η έκδοση προγράμματος πλειστηριασμού μετά την πάροδο των νομίμων προθεσμιών επιφέρει ακυρότητα αυτού;

Όχι.

6. Με ποιο τρόπο επιτυγχάνεται η αναστολή εκτέλεσης του εκδοθέντος προγράμματος πλειστηριασμού;

Με την ένταξη του οφειλέτη σε πρόγραμμα ρύθμισης των οφειλών του σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες νομοθετικές ρυθμίσεις ή με την έκδοση δικαστικής απόφασης περί αναστολής του.

7. Πότε μεταβιβάζεται η κυριότητα πλειστηριασθέντος ακινήτου στον υπερθεματιστή;

Μετά την μεταγραφή της περίληψης κατακυρωτικής έκθεσης στο οικείο Υποθηκοφυλακείο ή Κτηματολογικό Γραφείο. Μέχρι τότε η κυριότητα παραμένει στον κύριο του ακινήτου.

8. Υποβάλλεται αίτηση ποινικής δίωξης για μη καταβολή χρεών προς το Δημόσιο και από ποιόν;

Ναι, υποβάλλεται υποχρεωτικά από τον Προϊστάμενο Δ.Ο.Υ. που έχει την αρμοδιότητα για την επιδίωξη είσπραξης της οφειλής προς τον Εισαγγελέα Πρωτοδικών της έδρας του, εφόσον δεν καταβάλλονται τα βεβαιωμένα στη Φορολογική Διοίκηση χρέη προς το Δημόσιο, τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς του ευρύτερου δημόσιου τομέα για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των τεσσάρων μηνών και υπερβαίνουν το συνολικό ποσόν των πενήντα χιλιάδων ευρώ (50.000), προερχομένων από κάθε αιτία στο οποίο συμπεριλαμβάνονται οι κάθε είδους τόκοι, προσαυξήσεις και πρόστιμα εκπρόθεσμης καταβολής μέχρι την ημερομηνία σύνταξης του πίνακα χρεών.


9. Πότε αναστέλλεται η εκτέλεση της επιβληθείσας ποινής;

Στην περίπτωση που ο οφειλέτης εντάξει τις οφειλές του σε πρόγραμμα ρύθμισης και για όσο χρονικό διάστημα τηρούνται οι όροι αυτής, μέχρι την εξόφληση της οφειλής για την οποία εκδόθηκε η καταδικαστική απόφαση.

10. Μπορεί να κριθεί ατιμώρητη από την αρμόδια Εισαγγελική Αρχή η πράξη της μη καταβολής χρεών προς το Δημόσιο;

Ναι, εάν το ποσό που οφείλεται εξοφληθεί μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης σε οποιονδήποτε βαθμό.

11. Μετά την επιβολή από το Δημόσιο ή από οποιονδήποτε τρίτο κατάσχεσης σε περιουσιακό στοιχείο του οφειλέτη, μπορεί να επιβληθεί άλλη κατάσχεση για άλλες οφειλές προς το Δημόσιο στο ίδιο περιουσιακό στοιχείο;

Ναι.

12. Είναι δυνατή η άρση κατάσχεσης και η εξάλειψη υποθήκης επί ακινήτου για χρέη προς το Δημόσιο;

Ναι, μετά την εξόφληση ή τη διαγραφή του χρέους για το οποίο επιβλήθηκε το μέτρο ή μετά την έκδοση απόφασης από το αρμόδιο όργανο με συγκεκριμένους κατά περίπτωση, όρους αποδέσμευσης.

13. Ποιο είναι το ελάχιστο ποσό οφειλής προς το Δημόσιο, νομικά πρόσωπα και τρίτους για το οποίο δεν λαμβάνονται αναγκαστικά μέτρα κατά των οφειλετών;

Δεν επιβάλλεται κατάσχεση ακινήτων καθώς και κατάσχεση κινητών στα χέρια του οφειλέτη, κατά των οφειλετών που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές από κάθε αιτία (για την καταβολή των οποίων ευθύνεται ως πρωτοφειλέτης, συνυπόχρεος, εγγυητής κλπ) συνολικού ποσού 500 ευρώ, πλην του μέτρου της κατάσχεσης στα χέρια τρίτων το οποίο επιβάλλεται για ποσά μεγαλύτερα των πενήντα ευρώ (50). Στο ανωτέρω ποσό δεν περιλαμβάνονται οι προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής, οι τόκοι εκπρόθεσμης καταβολής ή και πρόστιμα εκπρόθεσμης καταβολής του άρθρου 6 του ΚΕΔΕ, καθώς και των άρθρων 53 και 57 του νόμου 4174/2013.

Αναγκαστικά μέτρα που έχουν επιβληθεί μέχρι και 6/4/2014, (προηγούμενη ημέρα ισχύος των διατάξεων αυτών) για ληξιπρόθεσμες οφειλές κατά το χρόνο επιβολής τους, μικρότερες του ανωτέρω ποσού των πεντακοσίων (500) ευρώ, αίρονται μόνο εφόσον υποβληθεί αίτηση από τον οφειλέτη.

14. Ποιο είναι το ελάχιστο ποσό για το οποίο δεν επιτρέπεται η επιβολή κατάσχεσης επί μισθών, συντάξεων ή ασφαλιστικών βοηθημάτων οφειλετών του Δημοσίου;

Δεν χωρεί κατάσχεση μισθών, συντάξεων και ασφαλιστικών βοηθημάτων που καταβάλλονται περιοδικά, εφόσον το συνολικό ποσό αυτών μηνιαίως, αφαιρουμένων των υποχρεωτικών εισφορών είναι μικρότερο των χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ, στις περιπτώσεις δε που υπερβαίνει το ποσό αυτό επιτρέπεται η κατάσχεση επί του 1/4 αυτών, το εναπομένον όμως ποσό δεν μπορεί να είναι κατώτερο των χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ.

Οι κατασχέσεις που έχουν επιβληθεί μέχρι και 6/4/2014, (προηγούμενη ημέρα ισχύος των διατάξεων αυτών) και εμπίπτουν στο κατά τα ανωτέρω ακατάσχετο ποσό, αίρονται ή περιορίζονται κατά περίπτωση μετά από αίτηση του οφειλέτη, στην οποία επισυνάπτονται τα απαραίτητα στοιχεία από τα οποία προκύπτει το συνολικό ύψος των αποδοχών ή των συντάξεων.

15. Ποιο είναι το ελάχιστο ποσό κατάθεσης σε πιστωτικό ίδρυμα, το οποίο είναι ακατάσχετο;

Καταθέσεις σε πιστωτικά ιδρύματα σε ένα και μοναδικό ατομικό ή κοινό λογαριασμό είναι ακατάσχετες μέχρι του ποσού των χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ για κάθε φυσικό πρόσωπο και σε ένα μόνο πιστωτικό ίδρυμα. Για την εφαρμογή της διάταξης αυτής απαιτείται η υποβολή ηλεκτρονικής δήλωσης στο πληροφοριακό σύστημα της Φορολογικής Διοίκησης, με την οποία γνωστοποιείται από το φυσικό πρόσωπο ένας μοναδικός λογαριασμός. Στην περίπτωση που υπάρχει λογαριασμός περιοδικής πίστωσης μισθών, συντάξεων και ασφαλιστικών βοηθημάτων γνωστοποιείται αποκλειστικά και μόνο ο λογαριασμός αυτός.


- See more at: http://www.hellas-now.com

ΑΘΩΟΣ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΜΙΖΩΝ ΑΠΟ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ...

Επειδή παρουσιάζουμε όλες τις αλήθειες, θετικές κι αρνητικές για πολιτικούς και ανθρώπους που επηρεάζουν την καθημερινότητα των πολιτών οφείλουμε να δημοσιεύσουμε ότι ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γ. Καρατζαφέρης δικαιώθηκε και αθωόθηκε με βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών για τις καταγγελίες που τον ενέπλεκαν σε υπόθεση μιζών για εξοπλιστικά προγράμματα και προγράμματα αγοράς ελικοπτέρων...

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ...

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Ήρθε η ελπίδα…


Ήρθε η ελπίδα…
Σήμερα στη Φιλιππούπολη, με το φακό του Τάσου Τζεζαϊρλίδη.
Χωρίς περαιτέρω σχόλιο…

ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ!!!

Με ευρεία πλειοψηφία ψηφίστηκε επί της αρχής το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια Με ευρεία πλειοψηφία ψηφίστηκε επί της αρχής το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια Με ευρεία πλειοψηφία ψηφίστηκε επί της αρχής, από τις αρμόδιες κοινοβουλευτικές επιτροπές (Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης και Παραγωγής και Εμπορίου) το νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών για την τροποποίηση του κώδικα ελληνικής ιθαγένειας. Υπέρ του νομοσχεδίου ψήφισαν ο ΣΥΡΙΖΑ, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες, το Ποτάμι και το ΠΑΣΟΚ, ενώ η ΝΔ επιφυλάχθηκε να τοποθετηθεί στην Ολομέλεια, η Χρυσή Αυγή καταψήφισε και το ΚΚΕ δήλωσε «παρών». Η συζήτηση του νομοσχεδίου συνεχίζεται αυτή την ώρα επί των άρθρων, ενώ προηγήθηκε ακρόαση εκπροσώπων περίπου 20 φορέων, μη κυβερνητικών οργανώσεων και μεταναστευτικών και προσφυγικών κοινοτήτων. Οι εκπρόσωποι συμφώνησαν στην πλειοψηφία τους για τη σημασία του νομοσχεδίου, καθώς καλύπτει ένα σημαντικό κενό για τα παιδιά δεύτερης γενιάς μεταναστών. Επίσης, ζήτησαν αλλαγές σε κάποια σημεία του νομοσχεδίου, όπως η επιτυχής ολοκλήρωση της φοίτησης ως προϋπόθεση για την απόκτηση της ιθαγένειας, η απουσία μέριμνας για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες και για τα παιδιά που φοιτούν σε ξενόγλωσσα σχολεία, η απόρριψη των αιτήσεων εάν συντρέχει ποινικό κώλυμα και η σύνδεση της απόδοσης ιθαγένειας στα παιδιά με την κατάσταση νομιμότητας των γονιών τους. «Το νομοσχέδιο κινείται σε εκσυγχρονιστικό πνεύμα, με πρόθεση λειτουργικότητας»,παρατήρησε ο βοηθός Συνήγορος του Πολίτη για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, Βασίλης Καρύδης. «Είναι πολύ σημαντικό να αισθάνονται τα παιδιά δεύτερης γενιάς ότι η Πολιτεία τα βλέπει και τα αναγνωρίζει και ότι θα πάψουν να είναι αόρατα και είναι σημαντικό να έχουν την αίσθηση του ανήκειν από την πρώτη ημέρα που πηγαίνουν σχολείο», υπογράμμισε ο πρόεδρος του Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών του δήμου Αθηναίων, Λευτέρης Παπαγιαννάκης. Ο Γρηγόρης Τσιούκας, εκπρόσωπος της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, υποστήριξε ότι «η ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας υπερέβη την αρμοδιότητά της και τον ακυρωτικό ρόλο του δικαστηρίου, έθεσε το κρίσιμο ζήτημα ποιος ορίζει τη σύσταση του ελληνικού λαού και του ελληνικού έθνους και η απόφαση ήρθε σε αντίθεση με την απόφαση της ελληνικής Βουλής που είναι ο εκφραστής της λαϊκής ετυμηγορίας». Ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Αστικής Κατάστασης Αθηνών και Κοινωνικών Υποθέσεων Δημήτρης Σιαμάτρας, ζήτησε τη στελέχωση των αρμόδιων υπηρεσιών, που δεν έχουν τις κατάλληλες δομές για να υποδεχτούν τόσο κόσμο. Στην υπηρεσία του, όπως εξήγησε, εκκρεμούν περίπου 2.000 αιτήσεις που πρέπει να εξεταστούν με βάση τις νέες ρυθμίσεις. Από αυτές, το 40% αφορούν παιδιά δεύτερης γενιάς που γεννήθηκαν στην Ελλάδα και το 60% παιδιά που μεγάλωσαν εδώ. Επίσης, επισήμανε ότι πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στην απόκτηση ιθαγένειας για τους ενήλικες αλλοδαπούς. «Πέρα από το θέμα της στελέχωσης, η περσινή εμπειρία εφαρμογής του μεταναστευτικού κώδικα έδειξε ότι δεν υπήρχε προετοιμασία των υπηρεσιών για τις σχετικές ρυθμίσεις», συμπλήρωσε ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Αλλοδαπών και Μετανάστευσης Αθηνών Ηλίας Χρονόπουλος. Ο ίδιος είπε ότι «φέτος που γίνονται πιο γενναίες οι ρυθμίσεις ειδικά στις άδειες εξαιρετικών λόγων, θα αντιμετωπίσουμε δύσκολες καταστάσεις, ειδικά στο συντονισμό των συναρμόδιων φορέων» και για το λόγο αυτό πρότεινε να καθυστερήσει η έναρξη ισχύος για τη χορήγηση άδειας για εξαιρετικούς λόγους, ώστε να υπάρξει η κατάλληλη προετοιμασία των υπηρεσιών. Ο αντιπεριφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Σταμάτης Κάρμαντζης επισήμανε ότι «δημιουργείται σοβαρό πρόβλημα στα νησιά με την ανεξέλεγκτη είσοδο παράνομων μεταναστών και μειώνονται οι συνεχώς οι προσελεύσεις τουριστών και υπάρχουν διαρκείς ακυρώσεις τσάρτερ πτήσεων». Ο κ. Κάρμαντζης εξέφρασε την άποψη ότι «πρέπει να αυστηροποιηθεί η διαδικασία απόκτησης ιθαγένειας», καθώς «οι διατάξεις του μεταναστευτικού κώδικα ενθαρρύνουν όσους θέλουν να έρθουν στη χώρα». «Αντίθετα ο νόμος είναι πολύ αυστηρός για τους πρόσφυγες, οπότε δεν τους ενθαρρύνει να έρχονται εδώ», απάντησε ο Σκάλετζ Μάρτιν από το Ελληνικό Φόρουμ Προσφύγων. Τις προσωπικές τους εμπειρίες διηγήθηκαν στους εκπροσώπους των κομμάτων νέοι μεταναστευτικής καταγωγής. «Είμαι σήμερα εδώ γιατί πρέπει να έχουν η ελληνική κοινωνία και η Βουλή εικόνα σε ποια παιδιά αναφέρεται αυτό το σχέδιο νόμου. Δεν είμαστε παιδιά απροσδιόριστης καταγωγής και προέλευσης ή παιδιά που δεν έχουν ενταχθεί στον κοινωνικό ιστό», παρατήρησε ο Νίκος Οντουμπιτάν, μέλος της οργάνωσης νέων ελληνικής και μεταναστευτικής καταγωγής «Generation 2.0». «Είμαι παιδί Αφγανών που μεγάλωσε στην Ελλάδα. Ένα παιδί που έχει μεγαλώσει εδώ, έχει μάθει πρώτα την ελληνική γλώσσα και πηγαίνει σε ελληνικό σχολείο, πρέπει να αποκτήσει ελληνική ταυτότητα και να μην υφίσταται διακρίσεις», τόνισε η Σαχνάζ Γκουρ, από την Κοινότητα Αφγανών μεταναστών και προσφύγων. Σημειώνεται ότι στην ακρόαση είχε προσκληθεί να συμμετάσχει και η Ένωση Δικαστικών Λειτουργών του Συμβουλίου της Επικρατείας, αλλά δεν παρέστη και θα καταθέσει υπόμνημα.

www.dikaiologitika.gr

Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΕΦΑΓΕ!!!

ΣΕ 33 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΘΕΙΡΞΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΟ, ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΕ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΠΟΥ ΑΣΕΛΓΟΥΣΕ ΣΕ ΑΓΟΡΑΚΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΤΩΝ ΣΕΡΡΩΝ!



Η υπόθεση αποκαλύφθηκε πέρσι τον Ιούλιο σε κωμόπολη των Σερρών, όπου ο κατηγορούμενος ήταν υποδιευθυντής σε δημοτικό σχολείο.
Καταδικάστηκε για έξι περιπτώσεις ασέλγειας, από τις οποίες οι τέσσερις ήταν σε βαθμό κακουργήματος!

Τα θύματά του ήταν αγοράκια, ηλικίας 10 έως 12 ετών, που φοιτούσαν στο σχολείο όπου δίδασκε.
Το δικαστήριο ομόφωνα αποφάσισε να μην του χορηγηθεί κανένα ελαφρυντικό, παρότι η εισαγγελέας της έδρας πρότεινε να αναγνωριστεί ο πρότερος έντιμος βίος.

Απολογούμενος, αρνήθηκε τις πράξεις που του αποδίδονται, κάνοντας λόγο για σπίλωση του ονόματός του.
"Ούτε θώπευσα, ούτε άγγιξα μαθητή μου" είπε
ενώ αναφερόμενος σε στιχομυθία που φέρεται ότι είχε με αγοράκι μέσω δημοφιλούς ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης
και που σύμφωνα με το κατηγορητήριο περιελάμβανε άσεμνο περιεχόμενο,
ο 48χρονος απολογήθηκε ότι ο διάλογος αυτός ήταν στο πλαίσιο της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης του παιδιού.

Μετά την ετυμηγορία τού δικαστηρίου, ο κατηγορούμενος επέστρεψε στις φυλακές.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΜΑΣ ΦΤΥΝΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΨΙΧΑΛΙΖΕΙ...

ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΩΡΑ

Οι δανειστές απέρριψαν την ελληνική πρόταση


Οι δανειστές απέρριψαν την ελληνική πρόταση
Οι νέες προτάσεις που υπέβαλε την Τρίτη προς τους δανειστές της η Ελλάδα δεν είναι αξιόπιστες, σύμφωνα με υψηλόβαθμους αξιωματούχους της Ευρωζώνης.
Όπως μετέδωσε το Bloomberg, αξιωματούχοι που είδαν την ελληνική πρόταση είπαν στο πρακτορείο πως η πρόταση δεν είναι αξιόπιστη, κάνοντας λόγο για ένα «ασαφές αναμάσημα» προηγουμένων ελληνικών σχεδίων, ενώ και το γερμανικό πρακτορείο MNI τονίζει -επικαλούμενο πηγές της ΕΕ- πως είναι σχεδόν ίδια με την προηγούμενη, σημειώνοντας ότι περιέχει μόνο μικρές αλλαγές.
Νωρίτερα, πηγή της Ευρωπαϊκής Ένωσης γνωστοποίησε ότι η Ελλάδα κατέθεσε σήμερα ένα νέο σχέδιο μεταρρυθμίσεων τριών σελίδων προς τους δανειστές της με στόχο την επίτευξη συμφωνίας.
Οι πρώτες πληροφορίες που μετέδωσε το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων ανέφεραν ότι η ελληνική κυβέρνηση προτείνει, μεταξύ άλλων, την αύξηση του ορίου έκδοσης εντόκων γραμματίων από την ΕΚΤ καθώς και τη συνδρομή του ESM για να πληρώσει τα ομόλογα της EKT.
Το δημοσίευμα σημείωνε πως οι πιστωτές ήταν στη διαδικασία της εξέτασης των αντιπροτάσεων της Αθήνας, οι οποίες έρχονται δύο ημέρες αφότου ο πρόεδρος της ΕΕ, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, «διαμαρτυρήθηκε» ότι ο Αλέξης Τσίπρας δεν είχε υποβάλει ακόμη τις της προτάσεις της στο σχέδιο των πιστωτών.
Την είδηση της υποβολής της νέας πρότασης της Αθήνας επιβεβαίωσε και Ευρωπαίος αξιωματούχος ο οποίος μιλώντας στο Reuters είπε ότι η Κομισιόν παρέλαβε κείμενο με ελληνικές προτάσεις και πως το εξετάζει, ωστόσο, δεν έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία για το περιεχόμενό του.

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

ΤΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ!!!

ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ...."ΟΧΙ" ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 78,2 % ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ



Oι πολίτες του Λουξεμβούργου απέρριψαν μαζικά την Κυριακή στο δημοψήφισμα που διεξήχθη την παραχώρηση των εκλογικών δικαιωμάτων στους ξένους που διαμένουν στην χώρα, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν το 46% του πληθυσμού, τορπιλίζοντας τις φιλοδοξίες του πρωθυπουργού Ξαβιέ Μπετέλ να «εκσυγχρονίσει» την κοινωνία.
Το «όχι» στην επέκταση των εκλογικών δικαιωμάτων των ξένων που διαμένουν περισσότερα από 10 χρόνια στην χώρα συγκέντρωσε ποσοστό 78,02% των ψήφων, σύμφωνα με τα τελικά αποτελέσματα.
«Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο και έγινε απόλυτα κατανοητό. Δεν πρόκειται για μία επιτυχία των κυβερνητικών κομμάτων. Θα σεβαστούμε το αποτέλεσμα» δήλωσε ο Μπετέλ, 42 ετών.
Ο επικεφαλής της κυβέρνησης του Μεγάλου Δουκάτου πρωτοστάτησε έως την τελευταία στιγμή στην εκστρατεία με στόχο τον «εκσυγχρονισμό» του Λουξεμβούργου προσπαθώντας να πείσει τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους.
Στο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού περιλαμβάνεται η μείωση της ηλικίας ψήφου στα 16 από τα 18 χρόνια και η θέσπιση ενός δεκαετούς ορίου για τις υπουργικές θητείες, μετά τη 19ετή θητεία του συντηρητικού προκατόχου του, του Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, ο οποίος είναι τώρα πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Oι πολίτες του Λουξεμβούργου απέρριψαν επίσης μαζικά αυτά τα δύο ερωτήματα. Σε ό,τι αφορά την μείωση της ηλικίας εκλογικού δικαιώματος στα 16 χρόνια το ποσοστό του «όχι» ανήλθε στο 80,87%, ενώ αναφορικά με την υπουργική θητεία το «όχι» κατέγραψε ποσοστό 69,93%.
Στην περίπτωση που οι πολίτες ενέκριναν την πρόταση της κυβέρνησης, η επέκταση των εκλογικών δικαιωμάτων θα αφορούσε 35.000 ξένους κυρίως από την Ευρώπη, αρχής γενομένης από τους Πορτογάλους που αντιπροσωπεύουν το 16,4% του πληθυσμού.
Ακολουθούν οι Γάλλοι υπήκοοι (7%), οι Ιταλοί (3,5%), οι Βέλγοι (3,3%) και οι Γερμανοί (2,3%). Οι ξένοι υπήκοοι εκτός της Ευρώπης αντιπροσωπεύουν το 7% του πληθυσμού.

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ...

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Γυμνάσιο της Λάρισας κλήρωσε κουπόνι φροντιστηρίου!

http://www.larissanet.gr/
Γυμνάσιο της Λάρισας κλήρωσε κουπόνι φροντιστηρίου!
Το πρωτοφανές και εξαιρετικά πρωτότυπο φαινόμενο ένα δημόσιο σχολείο να κληρώνει κουπόνια φροντιστηρίου διεκδικεί με αξιώσεις το 8ο Γυμνάσιο Λάρισας. Και όμως, συνέβη και αυτό. Γονείς καταγγέλλουν, ότι το  σχολείο προέβη στην κλήρωση  κουπονιού γνωστού φροντιστηρίου της Λάρισας, κάτι που σημαίνει ότι ένας «τυχερός» μαθητής επελέγη, μετά από κλήρωση, να παρακολουθήσει δωρεάν, για το επόμενο σχολικό έτος, τα μαθήματα που παραδίδονται από το συγκεκριμένο φροντιστήριο.
Το θέμα που προκύπτει είναι σκανδαλώδες και γεννά μία σειρά από ερωτήματα:
1.       Είναι δυνατόν ένα δημόσιο σχολείο  να προωθεί και να διαφημίζει την παραπαιδεία και, μάλιστα, με μεθόδους  …τζόκερ;
2.       Η απόφαση για την κλήρωση του φροντιστηριακού κουπονιού ελήφθη μετά από έγκριση του συλλόγου των διδασκόντων;
3.       Με ποιες διαδικασίες επελέγη το συγκεκριμένο φροντιστήριο;
Τα ερωτήματα είναι καυτά και απαιτούν απαντήσεις, τις οποίες –υποθέτουμε-θα αναζητήσουν οι αρμόδιοι…
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Η κα Ανθή Γουγουλιά,  Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 8ου Γυμνασίου Λάρισας σε επιστολή της στη Larissanet τονίζει:
«διάβασα σήμερα 8/6/2015 την ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα Larissanet, σχετικά με υποτιθέμενη καταγγελία γονέα για κλήρωση κουπονιού ιδιωτικού φροντιστηρίου στο 8ο Γυμνάσιο. Ως πρόεδρος του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 8ου Γυμνασίου, δηλώνω ότι ουδέποτε έφτασε τἐτοια καταγγελία στα χέρια μου και ουδέποτε ενημερώθηκα για κάποιο τέτοιο περιστατικό στο χώρο του σχολείου.
Θέλω επίσης να εκφράσω το παράπονό μου και προς εσάς που δεν θεωρήσατε σκόπιμο, πριν δημοσιεύσετε μια τόσο σοβαρή καταγγελία, που προσβάλλει το σχολείο μας, να επικοινωνήσετε μαζί μου. Δηλώνοντας ότι είναι αναληθής η ανάρτησή σας, σας παρακαλώ να δημοσιεύσετε την επιστολή μου και να προβείτε σε άμεση διάψευση».
Τελευταία ενημέρωση 11.55′

Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ

070615 MAXH SHMAIAS 1* THN EΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕ Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΤΥΠΟΥ ΚΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΙΑΡΑΣ...

Τιμήθηκε την Κυριακή 7 Ιουνίου στο χώρο του μνημείου που βρίσκεται μπροστά στο Κλειστό Γυμναστήριο στην οδό Καρδίτσης, η μνήμη των πεσόντων αξιωματικών και στρατιωτών του 1/38 Συντάγματος Ευζώνων οι οποίοι θυσιάστηκαν για την τιμή και την αξιοπρέπεια τους αρνούμενοι να παραδώσουν την Σημαία του Συντάγματος στους Γάλλους εισβολείς στην Θεσσαλία. Η μάχη που ακολούθησε στην περιοχή Μεζούρλο-λίγο έξω από την Λάρισα- έλαβε χώρα το 1917 στην κορύφωση του Εθνικού Διχασμού και ονομάστηκε «Μάχη της Σημαίας». Επιπλέον, οι «σύμμαχοι» με την ανοχή της κυβερνήσεως του κράτους της Θεσσαλονίκης υπό τον Ε,Βενιζέλο, προέβησαν σε εξευτελισμούς εναντίον των κατοίκων της Λάρισας επιδεικνύοντας μία καθαρά αποικιοκρατική συμπεριφορά. Η εκδήλωση που διοργανώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά από τον Σύλλογο Φίλων Ιστορίας Ν.Καρδίτσας και την Επιτροπή Εθνικής Μνήμης και Παράδοσης ξεκίνησε με επιμνημόσυνη δέηση και ακολούθησαν χαιρετισμοί από τον αντιπεριφερειάρχη Λάρισας κ. Δ. Παπαδημόπουλο, τον περιφερειακό σύμβουλο των «Ελεύθερων Θεσσαλών» κ. Δ. Μητσιούλη και τον πρόεδρο του Πατριωτικού Ελληνικού Συνδέσμου κ. Στέλιο Χάμο. Ακολούθησε ομιλία και αναφορά στο ιστορικό της μάχης από τον δικηγόρο κ.Κ.Τάταρη ο οποίος επεσήμανε ότι όταν οι Έλληνες είναι διχασμένοι τότε ακολουθεί Εθνική καταστροφή ενώ αντίθετα ενωμένοι θριαμβεύουν. Αναφέρθηκε τις δραματικές ομοιότητες με την σημερινή ιστορική συγκυρία και έκλεισε την ομιλία του ευχόμενος να τεθεί αυτή η εκδήλωση υπό την αιγίδα του Δήμου και της αρμόδιας στρατιωτικής αρχής για να αναδειχθεί ως σύμβολο ενότητας. Ακολούθησε κατάθεση στεφάνων και η τελετή ολοκληρώθηκε με τον Εθνικό ύμνο.  ... 

ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΝΑΚΥΡΗΞΗ Α.Ο.Ζ ΣΤΙΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΜΑΣ...

Εμπορεύσιμο κηρύχθηκε το κοίτασμα «Αφροδίτη» στην κυπριακή ΑΟΖ


Εμπορεύσιμο κηρύχθηκε το κοίτασμα «Αφροδίτη» στην κυπριακή ΑΟΖ
«Σημαντικό ορόσημο» στη μετάβαση της Κύπρου από τη φάση έρευνας υδρογονανθράκων σε αυτή της εκμετάλλευσης χαρακτηρίζει το κυπριακό υπουργείο Ενέργειας την κήρυξη από τις εταιρείες Noble Energy, Delek και Avner ως εμπορεύσιμου του κοιτάσματος «Αφροδίτη» στο οικόπεδο 12 της ΑΟΖ.
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι πρόκειται για ένα ακόμα σημαντικό βήμα ως προς την εμπορευματοποίηση των γηγενών κοιτασμάτων φυσικού αερίου της Κύπρου, τόσο για την εγχώρια ηλεκτροπαραγωγή και άλλες χρήσεις, όσο και για σκοπούς εξαγωγών μέσω απευθείας υποθαλάσσιων αγωγών προς γειτονικές χώρες, με τις οποίες η Κυπριακή Δημοκρατία διατηρεί άριστες διμερείς σχέσεις.
Τώρα θα ακολουθήσει η υποβολή Σχεδίου Ανάπτυξης και Παραγωγής του κοιτάσματος «Αφροδίτη» στην κυπριακή Κυβέρνηση.
Το Σχέδιο Ανάπτυξης και Παραγωγής αναμένεται να περιλαμβάνει την πρόταση των αδειούχων για τη μέθοδο και το χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης και παραγωγής, αλλά και τον σχεδιασμό για την εμπορική διάθεση των υδρογονανθράκων οι οποίοι θα παραχθούν.
Το Σχέδιο τελεί υπό την αίρεση της τελικής έγκρισης της κυπριακής κυβέρνησης. Όταν και εφόσον συμφωνηθεί και τύχει έγκρισης, το υπουργικό συμβούλιο θα κληθεί να χορηγήσει σχετική άδεια εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων.
Οι όροι που θα διέπουν την εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων στο ερευνητικό τεμάχιο 12, θα καθοριστούν από την κυπριακή κυβέρνηση σύμφωνα με το ισχύον εθνικό δίκαιο και τυχόν σχετικές διακρατικές συμφωνίες.
Σύμφωνα με τη Noble Energy, για να προχωρήσουν στο στάδιο της ανάπτυξης έργα αυτού του μεγέθους, πρέπει να ισχύουν τέσσερα σημαντικά στοιχεία:
α) Ρυθμιστική ασφάλεια
β) Εμπορεύσιμες πηγές: ΄Εχουμε προχωρήσει σε ανακήρυξη της εμπορευσιμότητας, που αντικατοπτρίζει την εκτίμησή μας ότι οι ποσότητες των πηγών είναι επαρκείς για να στηρίξουν την ανάπτυξη.
γ) Τεχνικός μηχανολογικός σχεδιασμός
δ) Πλάνο διαδικασιών σύναψης συμβάσεων, που είναι μέρος του αναπτυξιακού πλάνου.