Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

ΚΕΙΜΕΝΟ ΦΙΛΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΕΥΧΩΝ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ


ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΕΥΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΛΙΚΑΤΖΑΡΩΝ

Είμαι ένας γονέας τεσσάρων παιδιών, την Κυριακή 9 Δεκεμβρίου πήγα μετά από παρότρυνση των παιδιών μου να επισκεφθώ το πάρκο των ευχών, αλλά διαπίστωσα εντελώς το αντίθετο κάνοντας την περιήγησή μας στον χώρο τρόμαξα, όταν είδα τα ξωτικά την παγωμένη βασίλισσα το εκπαιδευτήριο του μάγου και όλων αυτών των καλικαντζάρων που πρέσβευαν το πνεύμα των χριστουγέννων. Μετά λίγο πιό κάτω είδα το παγοδρόμιο όταν ρώτησα για την τιμή του εισητηρίου πάγωσαν τα αυτιά μου 8 ευρώ Χ 4 = 32 ευρώ έφυγα πιό κάτω για να γλιτώσω την γκρίνια που θα άκουγα από τα παιδιά μου και τους υποσχέθηκα να τους πάω στο Λούνα παρκ εκεί την έβγαλα με 12 ευρώ στον μύλο και είδαμε από ψηλά την θέα, εκεί ο μεγάλος μου ο γιός διέκρινε τον Άγιο Αχίλειο που ήταν φωταγωγημένος και μου λέει μπαμπά πού είναι τα χριστούγεννα; και του απαντώ μέσα στις καρδιές των ανθρώπων γεννιέται ο χριστός και όχι σ'αυτό εδώ το πανυγήρι και αποχωρίσαμε με ερωτηματικά.... Τους λέω περάσατε ωραία; ναί αλλά μου λέει ο μικρός δεν πήγαμε στο σπίτι του Αη βασίλη, αυτού του ψεύτικου χο χο χο της coca cola, δεν πειράζει τους απάντησα έχουμε τον αληθινό στο σπίτι μας και μετά συνεχίσαμε να πάρουμε το αυτοκίνητο για την επιστροφή, μετά άρχισα να αναρωτιέμε έκανα καλά που τους πήγα; ωφελήθηκαν από κάτι; ή σύγχιση νοός δημιουργήθηκε στις καρδιές τους; Λοιπόν την επομένη το πρωί πήρα ένα στυλό και άρχισα να σας γράφω σαν γονέας, πρεσβεύει το πνεύμα των χριστουγέννων όλο αυτό το πανυγήρι; Δημιουργεί παιδεία αγάπης στα παιδιά μας; Μαθαίνουν ότι οι ευχές του αορίστου χρόνου¨ διαολοπανύγηρις καλικαντζάρων και μάγων, άρτων και θεαμάτων προσδιορίζουν πνεύμα αγάπης; Όλο αυτό τον σχεδιασμό που η δημοτική αρχή πρεσβεύει με τα λεφτά των δημοτών, ρωτήθηκαν οι εκπαιδευτικές κοινότητες; ο θεσμός της ορθοδόξου εκκλησίας; οι κοινοί θνητοί; εμείς δηλαδή αν οι εκδηλώσεις έχουν σχέση με τον χριστό; ή στον βωμό του κέρδους θυσιάζουν τις αξίες και τα παιδιά μας στο να εκπαιδευτούν στην μαγεία και να γίνουν δουλοπάροικοι του πνεύματος. Κάνω έκκληση στην δημοτική αρχή να αλλάξει το ήθος και το ύφος της γιορτής σε πνεύμα χαράς και δημιουργίας και όχι σε πνεύμα αλαζονείας και κακίας, η ευχή γονέων είναι ότι δυνατότερο υπάρχει στον κόσμο ενός παιδιού, είναι η προίκα που του παρέχεται, εύχομαι η ευχή μου να πραγματοποιηθεί......!!!!!

Β.Π.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου