Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2018

ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ!!!

Καταγγελία-«βόμβα»: Η Novartis μου είπε να αγοράσω εμβόλιο 23.000 ευρώ [βίντεο]


‘Αίσθηση προκαλεί η καταγγελία μιας μητέρας, αναφορικά με την πρακτική που ακολούθησε η Novartis, σε ότι αφορά την χορήγηση ενός ιδιαίτερα ακριβού εμβολίου στο παιδί της.
«Εκπρόσωπος της εταιρείας Novartis μου τηλεφώνησε, πριν από έναν χρόνο, εφόσον το παιδί τώρα δεν περπατάει, αφού έκανε τις 11 ενέσεις αυτές του εμβολίου της εταιρείας, κόστους 11.300 ευρώ. Με πήραν τηλέφωνο, αφού έμαθαν από την γιατρό ότι το παιδί «δεν πήγαινε καλά», για να μάθουν πώς «πάει» το παιδί. Εγώ τους είπα “ζάχαρη έχει το φάρμακο σας και δεν μπορεί το παιδί μου να δει καλό” κι αυτοί μου απάντησαν ότι θα ήταν πιο σκόπιμο να κάνουμε και μια δεύτερη ένεση, αλλά αυτό να μην το πω στην γιατρό, γιατί μου λέει «καταλαβαίνετε, εμείς με τους γιατρούς δεν θέλουμε να μπλεκόμαστε» και μου πρότεινε βέβαια όταν θα πήγαινα ξανά στην γιατρό να συζητούσαμε για μια δεύτερη ένεση, οπότε καταλαβαίνεται ότι μιλάμε για ένα κόστος γύρω στις 23.000 ευρώ», ανέφερε η γυναίκα, μιλώντας στον Γιώργο Παπαδάκη και την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου