Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ - ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΡΙΖΕΙ!!!

             

ΚΑΙ τον Ντινόπουλο εμπλέκει η Ξουλίδου μετά τον Γεωργιάδη. ΤΙ ΛΕΝΕ



Ολες τις λεπτομέρειες για την υπόθεση που είδε το φως της δημοσιότητας και έχει προκαλέσει πολιτικές αναταράξεις αποκάλυψε η βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων μιλώντας στον realfm 97,8 και την εκπομπή του Ν. Χατζηνικολάου«Τον Σεπτέμβριο ήταν η επίμονη, ας το πούμε, αγωνία που είχε ο κύριος να με συναντήσει. Κι όταν θέλει να μου κλείσει κάποιο ραντεβού εννοείται ότι τα πράγματα ζορίζουν....
Τότε ενημέρωσα τον πρόεδρο και θελήσαμε τότε κατά κάποιο τρόπο να τον εγκλωβίσουμε. Δεν δέχθηκε όμως να γίνει κάποιο ραντεβού σε συγκεκριμένο χώρο και θέλησε κάπου σε δημόσιο. Εγώ απέφυγα και είπα δεν με ενδιαφέρει γιατί είσαι ένας άγνωστος για μένα κι έτσι έληξε η ιστορία εκεί», είπε η κα. Ξουλίδου.

Στην ερώτηση, τον Σεπτέμβριο γιατί δεν πήγε η ίδια ή ο κ. Καμμένος να καταθέσουν τα στοιχεία αυτά στον εισαγγελέα η βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων απάντησε: «Τον Σεπτέμβριο, δεν θυμάμαι ακριβώς το χρονικό διάστημα που πήγε και κατέθεσε ο κ Καμμένος για την προηγούμενη υπόθεση του “κουμπαρά” είχε αναφερθεί σε βουλευτή που έχει γίνει αυτή η προσέγγιση. Απλώς δεν ήμουν έτοιμη να καταθέσω εγώ, γιατί δεν είχα πιο χειροπιαστά στοιχεία. Δηλαδή πέραν αυτών των γραπτών διαλόγων οι οποίοι δεν υπήρχαν απαντήσεις από εμένα, δηλαδή εγώ αδιαφορούσα στα μηνύματα που μου έστελνε, θέλησα να ξαναδώ πότε θα μου ξανακάνει κάποια κλήση για να μπορέσω κι εγώ, έχοντας ειδοποιήσει τη δίωξη στην ασφάλεια, να τον παγιδεύσουμε». 

ΑΚΟΥΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ ΣΤΟΝ realfm 97,8 Η ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΩΝ ΑΝ.ΕΛ. κα. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΞΟΥΛΙΔΟΥ

Γεωργιάδης: Να ζητήσει συγνώμη ο Καμμένος αν...

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ν.Δ μιλώντας στον realfm 97,8 και τον Νίκο Χατζηνικολάου αναφέρθηκε στις καταγγελίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας και αναφέρονται σε απόπειρα χρηματισμού της βουλευτή των ΑΝ.ΕΛ Στ. Ξουλίδου.

«Λέω κάτι άλλο πολιτικό τώρα. Οταν θα τελειώσει ο εισαγγελέας τη δουλειά του οφείλουμε να ασκήσουμε πολιτικό έλεγχο στον κ. Καμμένο για όλα αυτά; Ναι ή όχι;» αναρωτήθηκε ο κ. Γεωργιάδης.

Και πρόσθεσε: «Εάν αποδειχθούν φαιδρότητες, θα το ξέρουμε σε λίγες ημέρες, αναμένω, από όλους τους δημοσιογράφους που του δώσαν βήμα αυτές τις ημέρες για να λέει αυτά –τα κατά τη γνώμη μου γελοία- να τον προκαλέσουν να ζητήσει συγνώμη, όχι από τον Γεωργιάδη, τον Μηταράκη και τη Ν.Δ. αλλά να ζητήσει συγνώμη από την ελληνική δημοκρατία». 

ΑΚΟΥΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ ΣΤΟΝ realfm 97,8 Ο ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ 

Σούκουρας στο real.gr: Δεν είπα για χρηματισμό

Ο Γιώργος Σούκουρας τον οποίο κατήγγειλε η βουλευτής των ΑΝ.ΕΛ Σταυρούλα Ξουλίδου ότι την προσέγγισε με σκοπό τον χρηματισμό προκειμένου να ψηφίσει Πρόεδρο Δημοκρατίας παραδέχεται ότι μιλούσε με την κα Ξουλίδου στο 

facebook
 αλλά αρνείται την κατηγορία ότι της πρότεινε το ποσό των 3.000.000 ευρώ ως αντάλλαγμα για την θετική στάση της στην ψηφοφορία για την Προεδρική εκλογή.

Κι ενώ ο Πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛ Πάνος Καμμένος υποστηρίζει ότι ο Γ. Σούκουρας είναι μέλος της Ν.Δ. και έχει διατελέσει Πρόεδρος της Τ.Ο. Βύρωνα εκείνος λέει στο Real.gr ότι δεν υπήρξε ποτέ οργανωμένο στέλεχος της ΝΔ.

«Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω μέσω  facebook την κα Ξουλίδου. Το μόνο που της είπα είναι πως ό,τι και να κάνετε οι 180 θα βγούνε διότι το θέλει η Μέρκελ. Ποτέ δεν της είπα για χρηματισμό και για τα τρία εκατομμύρια που λέει» υποστηρίζει ο Γ. Σούκουρας και προσθέτει: «Αν είχα λεφτά από τη Ν.Δ. στην κα Ξουλίδου θα τα έδινα; Εγώ δεν έχω μία στην τσέπη μου».


Ανάρτηση Καμμένου στο twitter

Ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων με ανάρτησή του στο λογαριασμό που διατηρεί σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η σελίδα του Υφ. Μηταράκη τον γνωρίζει όμως σε αντίθεση με τον Νότη που τον ξέχασε συνεχίζεται...»




Νωρίτερα, ανέβηκαν ιδιαίτερα οι τόνοι στην πρωινή εκπομπή του ANT1ανάμεσα στον πρόεδρο των Ανεξάρτητων Ελλήνων και τον υφυπουργό Ανάπτυξης. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου