Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

ΑΗΔΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΤΟΣ!!!

ΚΑΤΗΝΤΗΣΑΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΣΑΝΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ !!!
Η ΟΜΑΛΟΤΗΤΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΛΕΞΑΜΕ!!!
Με το που ψηφίσθηκε στην Βουλή το νομοσχέδιο, "αγόρια" και "κορίτσια" στα θεωρεία, με πρώτο τον Βαλιανάτο, ανταλλάσσουν γλωσσόφιλα, αντί για Χριστουγεννιάτικες κάρτες. Ευτυχώς, οι από κάτω βουλευτές, συγκρατήθηκαν. Η ομοφυλοφιλία δεν έχει αδιέξοδα, είναι σαν την δημοκρατία...

Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΟΙ ΣΛΟΒΕΝΟΙ ΕΙΠΑΝ ΟΧΙ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ!!!

Σλοβενία: Είπαν «Οχι» στον γάμο και την υιοθεσία για ομόφυλα ζευγάρια

Σε μεγάλο ποσοστό σύμφωνα με τα αποτελέσματα του δημοψηφίσματος
Σλοβενία: Είπαν «Οχι» στον γάμο και την υιοθεσία για ομόφυλα ζευγάρια
εκτύπωση  

Οι Σλοβένοι απέρριψαν με δημοψήφισμα τον νόμο που θα έδινε τη δυνατότητα γάμου και υιοθεσίας σε ομόφυλα ζευγάρια.

Το 63% των Σλοβένων ψήφισε «"όχι», ενώ το 37% υποστήριξε τον νόμο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έπειτα από την καταμέτρηση του 96% των ψήφων.

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

ΠΡΟΣΟΧΗ -ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΡΚΙΝΟΣ! ΟΧΙ ΞΑΝΑ KINDER ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΡΚΙΝΟΣ! ΟΧΙ ΞΑΝΑ KINDER ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!!

Η Μονσάντο,μία απο τις μεγαλύτερες εταιρείες μεταλλαγμένων προϊόντων (GMO) – (ΓΤΟ) έχει καταφέρει να φτιάξει έναν κόσμο υπέρ της.
Το καλύτερο δημιούργημα της είναι η τροποποιημένη σόγια (καταφέρνοντας να εξαφανίσει την φυσιολογική),σχεδόν όλες οι εταιρείες του κόσμου προμηθεύονται σόγια απο την Μονσάντο.
Μία απο αυτές είναι η Φερρέρο.Πριν απο λίγο καιρό μία μητέρα προχώρησε με μήνυση στην εταιρία διότι όπως είπε δίνει ψεύτικες πληροφορίες για τα συστατικά της και πολλοί έχουν παρασυρθεί απο την έξυπνη τακτική μάρκετινγκ της.Μία μερίδα(2 κουταλιές της σούπας)περιέχει 21 γραμμάρια ραφιναρισμένης ζάχαρης.
Για παράδειγμα η λίστα συστατικών που περιέχει η Nutella είναι:
α)Τροποποιημένο φοινικέλαιο
β)Αποβουτυρωμένο γάλα σε σκόνη
γ)Μείωση ανόργανων συστατικών όρου γαλάτων ,
δ)Λεκιθίνη ΣΌΓΙΑΣ ,
ε)Βαννιλίνη (τεχνητό άρωμα)
Προϊόντα της Φερρέρο είναι:
1)Ferrero Rocher ,
2)Nutella,
3)Kinder Delice ,
4)Tic Tac,
5)Kinder Έκπληξη,
6)Kinder Joy,
7)Kinder Bueno
Τελευταία πειράματα στην Γαλλία σε ποντικούς δείχνουν ότι η σόγια προκαλεί κακοήθεις όγκους..
ori81ori.blogspot

Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ Ν.ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΜΠΑΚΙΚΑ...

ΕΝ ΛΑΡΙΣΣΗ

Συνοικία Ταμπάκικα. Του Νικολάου Παπαθεοδώρου

Ιστορικά
Συνοικία Ταμπάκικα. Του Νικολάου Παπαθεοδώρου
Τα Ταμπάκικα. Σχέδιο του Γερμανού περιηγητή Κ. J. 1927. Από τη συλλογή του Τάσου Πουλτσάκη
Τα Ταμπάκικα είναι η συνοικία της Λάρισας, η οποία τελευταία απ’ όλες απέβαλε την τουρκική ονομασία της [1]. Ταμπάκ στην τουρκική γλώσσα σημαίνει δέρμα, η συνοικία επίσημα ονομαζόταν Ταμπάκχανε μαχαλεσί, δηλαδή η συνοικία των βυρσοδεψείων και μεταξύ των χριστιανών απλοποιήθηκε σε Ταμπάχανα[2]. Ταμπάκηδες ονομάζονταν τότε οι βυρσοδέψες, δηλαδή τα άτομα τα οποία κατεργάζονταν τα δέρματα. Η περιοχή της Λάρισας ιδίως στις ορεινές περιοχές, συντηρούσε ανεπτυγμένη κτηνοτροφία, επομένως η παρουσία εργαστηριών κατεργασίας των δερμάτων ήταν επιβεβλημένη. Τα βυρσοδεψεία αυτά αναπτύσσονταν σε περιοχές όπου ήταν εφικτή η πρόσβαση σε πλούσια παροχή νερού και σε ειδικά παράμερα σημεία, γιατί ανάδιδαν δυσάρεστη οσμή. Τις προϋποθέσεις αυτές εκπλήρωνε για τη Λάρισα η συνοικία Ταμπάκικα. Αν παρατηρήσει κανείς τον χάρτη της πόλεως στην περιοχή αυτή, θα διαπιστώσει ότι η συνοικία περιχαρακωνόταν κατά κάποιον τρόπο κατά τα ¾ από την καμπύλη του ποταμού, ενώ στα νότια υπήρχε ο λόφος του Φρουρίου. Σήμερα ειδικά που ολόκληρη η περιοχή έχει οικοδομηθεί,  ο οικισμός βρίσκεται ουσιαστικά στην μεγάλη αγκαλιά του Πηνειού.
Όπως αναφέρει ο Δημήτριος Τσοποτός, ταμπάκηδες υπήρχαν στη Λάρισα από την περίοδο της πρώιμης τουρκοκρατίας: «Αναφέρονται εν τοις αφιερωτηρίοις γράμμασι του Τουρχάν βέη και του υιού αυτού Ομέρ βέη, μάγειροι … βυρσοδέψαι … κατέχοντες υπό ενοίκιον πολυάριθμα Μαγαζεία κείμενα εν Λαρίσση…»[3].
Ο ιστορικός της Λάρισας Επαμεινώνδας Φαρμακίδης μας διέσωσε ενθύμηση του 1729 του ιερομονάχου Ιουστίνου Αγιοταφίτου, η οποία εντοπίζει τον χώρο των βυρσοδεψείων στην πόλη μας: «Ενθύμησις όταν εκατέβασεν η Σαλαμπριά και έπνιξε την Λάρισα, τον Πέρα Μαχαλάν, των Ταπακίδων Μαχαλά, και Αρναούτ Μαχαλά και άλλα χωρία…»[4]. Οι συνοικίες αυτές, κτισμένες στις όχθες του Πηνειού, πλημμύριζαν σε κάθε υπερχείλιση του ποταμού, όταν καταρρακτώδεις βροχές έπλητταν την περιοχή, πριν γίνουν τα προστατευτικά αναχώματα.
Αναφορά στον μαχαλά των ταμπάκηδων εδώ στη Λάρισα έχουμε και σε ένα χειρόγραφο του 18ου αιώνα από τη Μονή Μεταμορφώσεως στα Μετέωρα, στο οποίο αναφέρεται ότι οι κάτοικοί του πρόσφεραν «… άσπρα νε΄ (55) μαχαλάς Ταμπάκηδες»[5] για τις ανάγκες της μονής.
Μερικά από τα ιστορικά δεδομένα που αναφέρθηκαν, καθώς και η διατήρηση της ονομασίας της περιοχής ως Ταμπάκικα μέχρι και τα μέσα του 20ου αιώνα, μας πείθουν ότι η θέση των εργαστηρίων βυρσοδεψίας δεν άλλαξε σ΄ όλο αυτό το μεγάλο χρονικό διάστημα.
Η εργασία ξεκινούσε με το εμβάπτισμα μέσα στα νερά του Πηνειού των δερμάτων των ζώων για ένα 24ωρο, ώστε να φουσκώσουν. Ακολουθούσε το καθάρισμα του υποδόριου ιστού με ειδικά μαχαίρια και προχωρούσαν στο ασβέστωμα, που σκοπό είχε να απαλλάξει το δέρμα από το τρίχωμα. Κατόπιν άρχιζε η κατεργασία της δέψης. Δεψικές ύλες υπήρχαν πολλές, ανάλογα με την χλωρίδα του τόπου. Τα εργαστήρια της Λάρισας χρησιμοποιούσαν
αλεσμένο τον εξωτερικό φλοιό του βαλανιδιού, μαζί με φλούδες πεύκου. Τοποθετούσαν τα δέρμα σε γούρνες που περιείχαν διαλύματα των δεψικών υλών. Η διαδικασία αυτή κρατούσε μήνες. Όταν ολοκληρωνόταν η δέψη, έβγαζαν τα δέρματα από την γούρνα, τα έπλεναν και τα άπλωναν για να στεγνώσουν στη σκιά και στη συνέχεια τα γυάλιζαν με ειδικό τρόπο. Με τη διαδικασία μετατρέπονταν τα δέρματα σε κατεργασμένα πλέον, ικανά για χρήση από τους ανθρώπους. Κάθε ταμπάκικο, εκτός από εργαστήριο κατεργασίας, ήταν και κατάστημα εμπορίου, όπου πωλούσε τα κατεργασμένα δέρματα στους διάφορους επαγγελματίες (υποδηματοποιούς, κλπ.).
Σε μια φωτογραφία του 1900 περίπου, η οποία κυκλοφόρησε σε επιστολικό δελτάριο της Ελληνικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας και αποτυπώνει τα Ταμπάκικα από το ύψος του Φρουρίου, διακρίνονται στην πρώτη σειρά, παράλληλα με τον δρόμο ο οποίος αντιστοιχεί με την σημερινή οδό Γεωργιάδου, τα βυρσοδεψεία με τα μεγάλα ανοίγματα, για το αέρισμα των δερμάτων[6].
Τα Ταμπάκικα διατήρησαν ιστορικά τα χαρακτηριστικά της παραδοσιακής βιοτεχνικής απασχόλησης των κατοίκων της από τα πρώτα χρόνια της οθωμανικής κυριαρχίας στην περιοχή μέχρι τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα. Μετά το 1925 έμειναν μόνον τρία βυρσοδεψεία, τα οποία ουσιαστικά υπολειτουργούσαν και το τελευταίο ταμπάκικο της Λάρισας έκλεισε το 1960[7].
Το σχέδιο το οποίο συνοδεύει το κείμενο έχει μια μικρή ιστορία. Απεικονίζει μέρος της συνοικίας Ταμπάκικα, όπως την κατέγραψε το 1927 ο Γερμανός περιηγητής Κ. J. Στην κάτω αριστερή γωνία διακρίνεται η γραφή: Larissa 1927 και από κάτω K. J. Το σχέδιο αυτό το δώρισε ο ζωγράφος μεταπολεμικά στον Φιλόλαο Τλούπα ο οποίος ζούσε μέχρι τον θάνατό του στο Παρίσι. Όταν κάποια στιγμή βρέθηκε ο αδελφός του Τάκης Τλούπας στο Παρίσι, το φωτογράφισε και αντίγραφό του υπάρχει σήμερα στη συλλογή του γιατρού Τάσου Πουλτσάκη[8].
——————————————
   [1]. Γνωρίζουμε λίγο-πολύ τις συνοικίες της τουρκοκρατούμενης Λάρισας (Αρναούτ, Σουφλάρ, Καραγάτς, Τρανός μαχαλάς, Παράσχου, κλπ). Όμως μετά την απελευθέρωση σύντομα απέβαλαν την παλαιά ονομασία τους και οι περισσότερες συνοικίες πήραν το όνομα του ναού της περιοχής τους (συνοικία Αγ. Αθανασίου, 40 Μαρτύρων, Αγ. Κωνσταντίνου, Αγ. Αχιλλίου, Αγ. Νικολάου, κλπ). 
   [2]. Βλέπε: Φαρμακίδης Επαμεινώνδας, Η Λάρισα, από των μυθολογικών χρόνων μέχρι της προσαρτήσεως αυτής εις την Ελλάδα (1881), Βόλος (1926), στον ενσωματωμένο πολύπτυχο χάρτη του 1880, όπου η συνοικία καταγράφεται ως Ταμπάχανα, ενώ βορειότερα, προς την καμπύλη του Πηνειού, αναφέρεται η περιοχή «Άμπελοι». Προφανώς το όνομα της περιοχής αυτής έδωσε μεταπολεμικά τη σημερινή ονομασία της συνοικίας Αμπελόκηποι.
   [3]. Βλέπε: Τσοποτός Δημήτριος, Γη και Γεωργοί της Θεσσαλίας, Βόλος (1912) σελ. 30. Ο Δημήτριος Κων. Τσοποτός (1860-1939) γεννήθηκε στην Πορταριά. Σπούδασε σε Γεωπονικές Σχολές των Πανεπιστημίων της Γερμανίας και όταν αποφοίτησε το 1882 επέστρεψε στην Ελλάδα και ανέλαβε τη διεύθυνση των μεγάλων θεσσαλικών αγροκτημάτων που είχε ο πατέρας του στο Νεμπεγλέρ, τη σημερινή Νίκαια. Είχε όμως έφεση στις ιστορικές έρευνες και αναδείχθηκε σε διακεκριμένη πνευματική φυσιογνωμία του Βόλου. Υπήρξε συγγραφέας πολλών ιστορικών και γεωπονικών βιβλίων και μονογραφιών.
   [4]. Φαρμακίδης Επαμεινώνδας, ο. π. σελ. 206, υποσημ. 2.
   [5]. Σπανός Κώστας, Ένα μετεωρίτικο χειρόγραφο του 18ου αιώνα, περ. Θεσσαλικό Ημερολόγιο, τόμ 8ος, σελ. 26. Το άσπρο ήταν νομισματική μονάδα της Οθωμανικής αυτοκρατορίας μικρής αξίας κατά τον 18ο αιώνα.
   [6]. Παπαθεοδώρου Νικόλαος, Τα Ταμπάκικα. Η συνοικία των Αμπελοκήπων, εφ. Ελευθερία, Λάρισα, φύλλο της 4ης Ιανουαρίου 2015, όπου και η σχετική φωτογραφία.
   [7]. Γουργιώτη Λένα, Τα Καζαντζήδικα και τα Ταμπάκικα της Λάρισας, Πρακτικά του Α΄ Ιστορικού-Αρχαιολογικού Συνεδρίου «Λάρισα. Παρελθόν και Μέλλον», 26-28 Απριλίου 1985, Λάρισα (1985) σελ. 411-416.
   [8]. Το χαρακτικό αυτό έχει πολλές ομοιότητες με την προπολεμική φωτογραφία που δημοσιεύθηκε στο βιβλίο «Λάρισα. Εικόνες του χθες» με φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα και κείμενο του δημοσιογράφου Νίκου Νάκου, έκδοση του 2003 από την Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας- Μουσείο Γ. Κατσίγρα, στη σελ. 73. 
ΝΙΚΟΛΑΟΣ  ΑΘ.  ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ
nikapap@hotmail.com

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΜΥΦΥΛΟΦΥΛΙΑΣ - ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΑZΙ ΤΟΥ...

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΖΕΥΓΑΡΙΩΝ

«Κεραυνοί» Ιγνάτιου κατά ομοφυλόφιλων

«Κεραυνοί» Ιγνάτιου κατά ομοφυλόφιλων
Οξείες εκφράσεις κατά της νομοθέτησης του συμφώνου συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών, αλλά και των ομοφυλοφίλων γενικά, χρησιμοποιεί ο Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου Ιγνάτιος σε κείμενό του που τιτλοφορείται «Νόμος άνομος»
Αναλυτικά, στο κείμενο επισημαίνονται τα παρακάτω:
«Ειλικρινά λυπούμαστε για ό,τι βλέπουμε γύρω μας και ακούμε. Στην όμορφη Ορθόδοξη χώρα μας εισβάλλει επίσημα η αμαρτία και νομιμοποιείται. Παίρνει τα εύσημα η ομοφυλοφιλία, αυτή η βδελυκτή αμαρτία και εισέρχεται με καμάρι να σταθεί δίπλα στο γνήσιο και άγιο. Μια ανατριχίλα διαπερνά το «είναι» μας. Μια αμαρτία που οδηγεί τον άνθρωπο στη βεβαία καταδίκη της ψυχής, σύμφωνα με την πίστη αυτού του λαού, που παρά τις δυσκολίες αποδεικνύει κάθε μέρα ότι πιστεύει και βαδίζει με προσδοκία προς τα Χριστούγεννα, τη Μητέρα των εορτών, έρχεται να καλοκαθήσει ως νόμιμο αγαθό ανάμεσα στ’ άλλα. Τι κρίμα! Κανείς δεν διαμαρτύρεται. Ούτε κι αυτά τα πολιτικά κόμματα, τα οποία ως χθες πιστεύαμε ότι απαρτίζονται απ’ τις υγιείς δυνάμεις αυτού του λαού, υψώνουν ανάστημα. Μοιρολατρικά, για να μη χάσουν τις ψήφους των ομοφυλοφίλων, σκύβουν το κεφάλι. Και κρέμονται από τις δυσοσμίες που αναδύουν τα άλλα «πολιτισμένα» κράτη που γρηγορότερα από μας, αποδέχτηκαν το μαύρο σαν άσπρο, το πικρό σαν γλυκύ, το παράνομο σαν νόμιμο. «Ουαί», θάλεγε ο Ησαΐας. Ουαί, λένε όλες οι φωνές αυτού του τόπου απ’ την αυγή της υπάρξεώς του μέχρι σήμερα.
Χάσαμε τη ρότα. Νομοθετούμε άνομα. Νόμιμον έλεγαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι το γνήσιο, το καλό, αυτό που μεταγγίζει ζωή και αποθαρρύνει και μαραίνει ό,τι βάρβαρο και κακό. Νόμιμον, μία λέξη με καρκινική γραφή. Που διαβάζεται κι απ’ την καλή κι απ’ την ανάποδη ίδια σαν να μας λέει ότι δεν μπορείς ν’ αλλάξεις όρια αμετάθετα. Πονάμε τον αμαρτωλό. Είμαστε όλοι εξ άλλου αμαρτωλοί. Τον πονάμε και τον συντρέχουμε. Τον θεραπεύουμε και τον αποκαθιστούμε. Γινόμαστε αρωγοί στον πόνο του και το μαρτύριό του. Την αμαρτία όμως που τον ταλαιπωρεί και τον πλανά, με ποια λογική την ανεβάζουμε σε ύψη; Έδωσε Νόμο ο Θεός. Σύμφωνα με το Νόμο Του καλούμεθα να ζούμε. Κι αυτό δεν είναι τιμωρία, δεν είναι βάσανο και φορτίο, είναι καταξίωση και δικαίωμα. Έδωσε Νόμο ο Θεός. Κι ο λαός μας ζυμώνεται με το Νόμο του Θεού, είκοσι αιώνες τώρα, είκοσι λαμπρούς αιώνες που έδωσαν αγίους και δικαίους, και οι άνθρωποι έχοντας σαν πολικό αστέρα τον Νόμο, τον Θείο Νόμο και τον Νόμο τον ανθρώπινο, όταν αυτός εναρμονίζεται με το Νόμο του Θεού, πορεύονται σ’ αυτό τον κόσμο, σαν οδίτες και οδοιπόροι, χειραγωγούμενοι απ’ αυτόν για να φθάσουν στον δικό τους άγιο και θείο προορισμό και ν’ αφήσουν γνήσια ίχνη ζωής πίσω τους. Κι αν έχουμε μάτια να δούμε και στους προηγούμενους των είκοσι αιώνων, όλα μιλούσαν για το Νόμο. Κι όλα προέβαλαν τον Νομοδότη. Ποιος παίρνει τη θέση Του!
Λυπούμαστε! Φοβόμαστε, τρέμουμε. Δεν έχουμε τώρα από πού να πιαστούμε δίπλα μας, και να κρατηθούμε. Ας είναι καλά αυτοί οι λίγοι που υψώνουν φωνή. Αλλά τουλάχιστον οι άλλοι, πριν νομοθετήσουν άνομα, ας μας ακούσουν. Ας δώσουν μια ευκαιρία στο λαό αυτό να πει ένα σθεναρό όχι σ’ αυτά τα οποία μόνο με πόνο, με πυρ και με θείον, εδοκίμασε ο Κύριος ο Θεός.
Πώς να βγει το παιδί μας απ’ την πόρτα του σπιτιού του, απ’το άρωμα της οικογενειακής εστίας, και να αναπνεύσει τη δυσωδία της διπλανής πόρτας, όταν αυτή κατοικείται από πρόσωπα δυστυχή που τάχα ζουν νόμιμη ζωή. Προχώρησε ο νους τους. Είδαν με «σοφία» όλες τις παραμέτρους της βόμβας που τίθεται στα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας και προσπαθούν να προβλέψουν τις καταστροφές της εκρήξεώς της. Είμαστε κοντόφθαλμοι μπροστά στη θεία σοφία. Ας το πάρουν χαμπάρι. Θάναι σκληρά τα κέντρα στα οποία λακτίζουν. Θα γίνει ένας χαλασμός. Θα φθάσει η δυσοσμία του επιχειρούμενου στους θείους μυκτήρες και θα συντριβούν τα σχέδια των πονηρών. «Οι πονηρευόμενοι εξολοθρευθήσονται». Γι’ αυτό, προσέξτε Αδελφοί μας. Άρχοντές μας προσέξτε. «Θεός ου μυκτηρίζεται». Λυπηθήτε αυτό το λαό. Πέρασε χρόνια φτώχειας και δυστυχίας και κατοχών και πολέμων. Εξουθενώθηκε και εξαθλιώθηκε. Δεν ταπεινώθηκε όμως. Κράτησε τις Αρχές του και βγήκε νικητής. Όλα τα επιχειρήματα είναι έωλα. Το βλέπετε, το καταλαβαίνετε. Ακούστε τη συνείδησή σας και δεν θα χάσετε. Δεν θα χάσετε. Κι αν δεν συμφέρει, όταν βλέπουμε τα πράγματα βολικά και κοντόφθαλμα, να ξέρετε, την όποια θυσία θα σάς την ανταμείψει ο Θεός. Είναι αδιάψευστος ο Κύριος. Δεν παραχαράσσεται ο Νόμος Του, δεν αφήνει χρέη. Οι άνθρωποι που σάς πλανούν είναι καταδικασμένοι. Η αμαρτία τους είναι το χειρότερο είδος της αμαρτίας. «Βασιλείαν Ουρανών ου κληρονομήσουσι». Μην τούς αποκοιμίζουμε μ’ αυτό το σκληρό υπνωτικό. Μ’ αυτό το νόμο που τους ρίχνουμε σαν ξεροκόμματο. Ίσως τους απαλύνει λίγο τον πόνο για την εδώ ζωή, και για μια κοντόφθαλμη προοπτική. Το αιώνιο, το ακατάλυτο δεν θα το αντέξουν. Γι’ αυτό «πρόσχωμεν». «Άνω σχώμεν τας καρδίας». Δεν είμαστε εμείς σαν κι αυτούς. Εμείς είμαστε η Ορθόδοξη Ελλάδα. Αυτός είναι ο θησαυρός μας. Αυτό μάς ζηλεύουν. Αυτό θέλουν να μάς συλλήσουν. Ας μην πέσουμε στην παγίδα τους. Ας μην προδώσουμε. Κι έχουμε τρόπο να μαζέψουμε τα τραύματά μας. Αρκεί να βγούμε νικητές κι απ’ αυτόν τον πόλεμο».

Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

ΚΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΡΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΨΗΦΙΣΤΙΚΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΩΤΟΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!!!

Με 153 «ναι» πέρασε το νομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα

15 Δεκεμβρίου 2015, 22:00
Με 153 ψήφους της κυβερνητικής πλειοψηφίας, ψηφίστηκε από την Ολομέλεια το νομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα για την εκταμίευση της υποδόσης του 1 δισ.
Σύσσωμη η αντιπολίτευση καταψήφισε (με 138 ψήφους) το νομοσχέδιο. Στην ονομαστική ψηφοφορία, που ζήτησε το ΚΚΕ επί της αρχής του νομοσχεδίου, ψήφισαν 191 βουλευτές.
Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε και στα άρθρα του και στο σύνολό του.
Τα άρθρα 1,2,3,19 και 41, που τέθηκαν σε ονομαστική ψηφοφορία από την ΝΔ και την Δημοκρατική Συμπαράταξη, επίσης ψηφίστηκαν από τον ΣΥΡΙΖΑ και τους ΑΝΕΛ (153 ψήφοι) ενώ καταψήφισαν όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης (138 ψήφοι).


Πηγή: http://www.onlarissa.gr/2015/12/15/me-153-ne-perase-to-nomoschedio-me-ta-proapetoumena/

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!!!

Λάρισα: Βρήκε τσαντάκι με 15.000 € και το παρέδωσε

http://www.larissanet.gr/
Λάρισα: Βρήκε τσαντάκι με 15.000 € και το παρέδωσε
Υπάλληλος του Δήμου Λαρισαίων που εργάζεται στην υπηρεσία καθαριότητας βρήκε το πρωί στο κέντρο της πόλης τσαντάκι που περιείχε 15.000 ευρώ, πιστωτικές κάρτες και άλλα πολύτιμα προσωπικά έγγραφα.
Ο υπάλληλος, χωρίς δισταγμό ειδοποίησε την Υπηρεσία, στην οποία εργάζεται, αλλά και την Αστυνομία με αποτέλεσμα άμεσα να βρεθεί ο επιχειρηματίας – κάτοχος.
Ετσι λοιπον, το τσαντάκι επέστρεψε στον κατοχό του, ο οποίος ευχαρίστησε τον υπάλληλο του Δήμου Λαρισαίων για την αξιέπαινη πράξη του αλλά και την υπηρεσία του.
Τον υπάλληλο της καθαριότητας ευχαρίστησε και ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Περιβάλλοντος κ. Νίκος Καλτσάς.

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

ΚΑΤΣΕ ΕΛΛΗΝΑ ΦΤΩΧΟΣ ΚΑΙ ΩΦΕΙΛΕΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ "ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ"!!!

Eπιδότηση ενοικίου σε 20.000 πρόσφυγες


Eπιδότηση ενοικίου σε 20.000 πρόσφυγες
Η αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα, αρμόδια για τον Προϋπολογισμό και τους Ανθρώπινους Πόρους, θα επισκεφθεί την Αθήνα, όπου τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου στις 11.00, θα υπογράψει κοινή δήλωση με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.
Η κοινή δήλωση θα υπογραφεί στα γραφεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, εγκαινιάζοντας το πρόγραμμα επιδότησης ενοικίου για τη στήριξη 20.000 προσφύγων στην Ελλάδα , σε συνέχεια των αποφάσεων που πάρθηκαν κατά την Συνάντηση των χωρών των Δυτικών Βαλκανίων, στις 25 Οκτωβρίου 2015.
Στην εκδήλωση θα εκπροσωπήσουν την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες ο κ. Γκεόργκε Οκοθ-Ομπο και την Eλληνική κυβέρνηση ο αναπληρωτής Υπουργός για θέματα Μετανάστευσης, Γιάννης Μουζάλας.
Θα ακολουθήσει κοινή συνέντευξη Τύπου.
Νωρίτερα την ίδια μέρα (ώρα 09.30), η αντιπρόεδρος της ΕΕ, κ. Γκεοργκίεβα θα επισκεφθεί το Κέντρο υποδοχής προσφύγων στον Ελαιώνα.
Με αφορμή την υπογραφή Kοινής Δήλωσης και της επίσκεψης στην Αθήνα της αντιπροέδρου της Κομισιόν, ο επικεφαλής της αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα Πάνος Καρβούνης υπογράμμισσε ότι «η κινητοποίηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προσφυγική κρίση είναι καθολική και αποφασιστική και καταδεικνύει την ευρωπαϊκή διάσταση της κρίσης».
«Προϋπόθεση για την αντιμετώπισή της είναι η συνεργασία των κρατών μελών», τονίζει και σημειώνει ότι «η Ελλάδα την προηγούμενη εβδομάδα έλαβε αποφάσεις για την υλοποίηση τριών σημαντικών μέτρων ώστε αφενός να επωφεληθεί από υλική υποστήριξη από τα άλλα κράτη μέλη και αφετέρου να ενισχύσει το επιχειρησιακό της δυναμικό σε χερσαία και θαλάσσια σύνορα. Όλα αυτά τα μέτρα βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. Τώρα κάνουμε άλλο ένα σημαντικό βήμα».
Με την επικείμενη υπογραφή της κοινής δήλωσης, προσθέτει, υλοποιούνται οι δεσμεύσεις της Διάσκεψης των Δυτικών Βαλκανίων».
Πιο συγκεκριμένα, «ξεκινάει επισήμως το πρόγραμμα επιδότησης ενοικίου, βάσει του οποίου η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες θα επιδοτεί το ενοίκιο για 20.000 πρόσφυγες που βρίσκονται σήμερα στην Ελλάδα, με ευρωπαϊκούς πόρους».

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

ΑΚΟΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΑΦΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΤΟΥ ΕΠΟΥΣ ΤΟΥ '40!!!

 Γ. Σούρλας: Παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα η Αλβανία με τους άταφους πεσόντες

Γ. Σούρλας: Παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα η Αλβανία με τους άταφους πεσόντες

Συνάντησή του με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας είχε ο πρώην υπουργός Γιώργιος Σούρλας προκειμένου, κατά την οποία ενημέρωσε τον Προκόπη Παυλόπουλο για την εκκρεμότητα των άταφων πεσόντων στη Βόρειο Ήπειρο.

Κατόπιν της συνάντησης, η οποία έλαβε χώρα και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα ανθρώπινα δικαιώματα, ο κ. Σούρλας δήλωσε: «Ακόμη μια παγκόσμια ημέρα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, βρίσκει την Αλβανία να τα παραβιάζει όταν εξακολουθούν να παραμένουν άταφοι επί 74 χρόνια οι χιλιάδες Έλληνες μαχητές, που έπεσαν κατά το Έπος 1940 - 41 στη Βόρειο Ήπειρο.

Πρόκειται για παραβιάσεις που συνιστούν την πλέον ακραία μορφή έλλειψης σεβασμού στους νεκρούς και κατανόησης του πόνου των παιδιών και των συγγενών, που πασχίζουν να εκπληρώσουν το καθήκον τους.

Η διαβεβαίωση του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Πρόκοπη Παυλόπουλου, κατά τη συνάντησή μας με το Δ.Σ. της Ένωσης Συγγενών Πεσόντων ότι θα ενεργήσει άμεσα στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του, δικαιολογεί την αισιοδοξία ότι θα αποκατασταθεί η μεγάλη αυτή εθνική και ανθρωπιστική εκκρεμότητα, που δεν προσιδιάζει ούτε στις παραδόσεις, ούτε στις πατριωτικές και θρησκευτικές μας πεποιθήσεις.
Το ερώτημα που προβάλλει επιτακτικά είναι, όταν παραβιάζονται δικαιώματα για τους νεκρούς τι μπορούμε να προσδοκούμε για τους ζώντες; 

Όταν παραβιάζεται κατάφωρα η Χάρτα των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, από χώρες που την συνυπέγραψαν, πώς μπορεί να προσδοκάς από τους πολίτες να την σεβαστούν;».

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

ΠΕΦΤΕΙ ΧΟΝΤΡΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΡΜΠΑ-ΛΕΒΕΝΤΗ!!!

Εκτός των άλλων είναι και ξεχασιάρης ο Βασίλης Λεβέντης.

Πριν μπει στη Βουλή «έσκιζε τα ιμάτιά του» ότι μία από τις προτάσεις του θα ήταν η εξής: Άμεση απόλυση από τη Βουλή υπαλλήλων που διορίστηκαν με συμφωνία των κομμάτων και έχουν συγγενική σχέση με νυν ή πρώην βουλευτές! 

Λίγους μήνες μετά φαίνεται ότι αναθεώρησε κι έτσι προχώρησε και ο ίδιος στην πρόσληψη εκτός από συγγενών του και  δύο μετακλητών υπαλλήλων στη Βουλή διόλου άγνωστους στον ίδιο. 

Δύο υποψηφίους του κόμματός του, οι οποίοι δεν εξασφάλισαν τις απαραίτητες ψήφους για να «καπαρώσουν» μια θέση στο ελληνικό Κοινοβούλιο.

Ειδικότερα, όπως προκύπτει από σχετικό έγγραφο που αναρτήθηκε στην Κοινοβουλευτική Διαφάνεια, «διορίζονται, μετά την κατά νόμο πρόταση του προέδρου της Κ.Ο. ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ, κ. Βασιλείου Λεβέντη, σε υπάρχουσες κενές οργανικές θέσεις μετακλητών υπαλλήλων οι: 
α) Ειρήνη Σημαδοπούλου του Ηλία, με Δ’ βαθμό και το Β.Μ. του βαθμού αυτού, της ΔΕ κατηγορίας, στην Κ.Ο. ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ,
και β) Κυριαζής Κωτάνογλου του Ιωάννη, με Δ’ βαθμό και το Β.Μ. του βαθμού αυτού, της ΥΕ κατηγορίας, στο γραφείο του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της Κ.Ο. ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ»!

Μπορεί φυσικά η σχετική απόφαση να είναι καθ’ όλα νόμιμη, όταν όμως προεκλογικά λες άλλα και μετεκλογικά κάνεις τα ακριβώς αντίθετα, τότε προκύπτει θέμα! 

Προς επίρρωσιν των παραπάνω, η κυρία Σημαδοπούλου ήταν υποψήφια στην εκλογική περιφέρεια του νομού Χαλκιδικής, ενώ ο κ. Κωτάνογλου στην εκλογική περιφέρεια του νομού Σερρών.

Φαίνεται λοιπόν ότι ο κ. Λεβέντης εκτίμησε δεόντως τον πρότερο έντιμο βίο και των δύο και «ξέχασε» όλα όσα προεκλογικά διακήρυττε. 
Μάλιστα, όλη αυτή η μετάλλαξη δεν του πήρε παραπάνω από δυόμισι μήνες, δηλαδή από την 20ή Σεπτεμβρίου, οπότε διεξήχθησαν οι εθνικές εκλογές. 

Για να δούμε τι θα κάνει και με την άλλη εξαγγελία του, ότι θα αλλάξει σε ένα χρόνο όλους τους βουλευτές του.
Olympia.gr