Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

ΤΟ ΘΕΙΟ ΔΡΑΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΩΣΗ ΤΟΥ!!!

ΣΗΜΕΡΟΝ ΚΡΕΜΑΤΑΙ ΕΠΙ ΞΥΛΟΥ Ο ΕΝ ΥΔΑΣΙ ΤΗΝ ΓΗΝ ΚΡΕΜΑΣΑΣ. ΣΤΕΦΑΝΟΝ ΕΞ' ΑΚΑΝΘΩΝ ΠΕΡΙΤΙΘΕΤΑΙ...



Το Θείο Δράμα κορυφώνεται και η υμνογραφία της ημέρας είναι σχετική με τα Πάθη του Χριστού, τη Σταύρωση και το θάνατό Του.

Το βράδυ ψάλλεται στις εκκλησίες ο όρθρος της Μεγάλης Παρασκευής και διαβάζονται τα 12 Ευαγγέλια. Ανάμεσα στο 5ο και το 6ο Ευαγγέλιο ψάλλεται το αντίφωνο «Σήμερον κρεμάται επί ξύλου…» και ο Εσταυρωμένος λιτανεύεται από τους ιερείς. Στις εκκλησίες της Ζακύνθου, η περιφορά του Εσταυρωμένου γίνεται μετά το 11ο Ευαγγέλιο.

Σήμερον κρεμάται επί ξύλου...

Σήμερον κρεμάται επί ξύλου,
ο εν ύδασι την γην κρεμάσας.
Στέφανον εξ ακανθών περιτίθεται,
ο των αγγέλων βασιλεύς.
Ψευδή πορφύραν περιβάλλεται
ο περιβάλλων τον ουρανόν εν νεφέλαις.
Ράπισμα κατεδέξατο,
ο εν Ιορδάνη ελευθερώσας τον Αδάμ.
Ήλοις προσηλώθη,
ο Νυμφίος της Εκκλησίας.
Λόγχη εκεντήθη, ο Υιός της Παρθένου.
Προσκυνούμεν σου τα Πάθη, Χριστέ.
Δείξον ημίν και την ένδοξόν σου Ανάστασιν.

Τα 12 Ευαγγέλια της Μεγάλης Πέμπτης συγκροτούνται κυρίως από περικοπές των Ευαγγελίων του Ιωάννη και του Ματθαίου. Εν περιλήψει τα 12 Ευαγγέλια: Τελευταίες νουθεσίες του Ιησού στους μαθητές του… «Αγαπάτε Αλλήλους». Ο τελευταίος αποχαιρετισμός. Προσευχή του Ιησού. Προδοσία του από τον Ιούδα. Σύλληψη του Ιησού και μεταφορά του «Από τον Άννα στον Καϊάφα». Δίκη του Ιησού από τους Αρχιερείς. Άρνηση Πέτρου («Πριν αλέκτορα φωνήσαι, τρις απαρνήση με»). Ο Ιησούς ενώπιον του Πιλάτου, στο Πραιτώριο. Προσπάθεια του Πιλάτου να απελευθερώσει τον Κύριο, αλλά εμπρός στην αποφασιστικότητα των Φαρισαίων υποχωρεί. «Βαραβάν ή Χριστόν;» Ο Πιλάτος «Νίπτει τας χείρας του». Ο Ιούδας μεταμελείται και επιστρέφει τα «τριάκοντα αργύρια» στους Αρχιερείς, οι οποίοι τα έβαλαν στον «Κορβανά» (ταμείο του Ναού). Απαγχονισμός Ιούδα. Πορεία του Ιησού προς τον Γολγοθά και Σταύρωσή του με δύο ληστές. Ο Ιησούς αφήνει το πνεύμα επί του Σταυρού. Μεταμέλεια του ενός ληστή, που ζητά από τον Κύριο να τον θυμηθεί στη βασιλεία των Ουρανών. Ο Ιωσήφ ο από Αριμαθαίας ζητά από τον Πιλάτο το Σώμα του για να το θάψει. Ταφή του Ιησού και σφράγιση του Τάφου του από τους Αρχιερείς και Φαρισαίους.

Η ΛΑΡΙΣΑ ΠΕΝΘΕΙ ΤΟ ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ!!!

 Χαιρέτησε Λες Και Το 'Ξερε... Τα Τελευταία Λόγια Του Αδικοχαμένου Θανάση Γκάτη

Τους Χαιρέτησε Λες Και Το 'Ξερε... Τα Τελευταία Λόγια Του Αδικοχαμένου Θανάση Γκάτη (ΦΩΤΟ)
Δέος προκαλούν τα τελευταία λόγια που έχει γράψει στη σελίδα του στο facebook ο αδικοχαμένος Θανάσης Γκάτης...
Προφανώς αστειευόμενος και στο κλίμα των ημερών ανέβασε στον τοίχο του τα ξημερώματα της Δευτέρας μια ατάκα που εκ των υστέρων, τώρα που έχουμε συγκλονιστεί όλοι από το θανατηφόρο τροχαίο που του έκοψε το νήμα της ζωής, την διαβάζεις και ανατριχιάζεις...
Δείτε την τελευταία ανάρτηση του άτυχου 22χρονου που ''έφυγε'' το πρωινό της Μ. Τετάρτης βυθίζοντας στο πένθος την οικογένεια του αλλά και ολόκληρη τη Λάρισα









http://www.press-a.gr/

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

ΣΥΝΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑ!!!


Συλλήψεις για παιδική πορνογραφία
Για πορνογραφία ανηλίκων μέσω διαδικτύου, συνελήφθησαν από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, δύο ημεδαποί, 35 και 27 ετών σε Αθήνα και Πειραιά.
Οι δύο συλληφθέντες διατηρούσαν λογαριασμό σε ιστοσελίδα του διαδικτύου, που βρίσκεται στο εξωτερικό, στην οποία υπήρχε υλικό σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων.
Για τον εντοπισμό τους υπήρξε συνεργασία από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος με τη Europol και το FBI.
Κατά τις έρευνες στις οικίες των δύο συλληφθέντων, βρέθηκαν ψηφιακά αποθηκευτικά μέσα, εκατοντάδες χιλιάδες αρχεία (φωτογραφίες και βίντεο) -συνολικού μεγέθους άνω του 1 ΤΒ (Terabyte)- σκληρού υλικού πορνογραφίας ανηλίκων και οι δράστες συνελήφθησαν με την αυτόφωρη διαδικασία. Βρέθηκαν και κατασχέθηκαν συνολικά: πέντε εσωτερικοί σκληροί δίσκοι Η/Υ και φορητός Η/Υ (laptop).
Τα κατασχεθέντα ψηφιακά πειστήρια θα αποσταλούν στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών, για τις απαραίτητες εργαστηριακές εξετάσεις και αναλύσεις.
Οι δύο συλληφθέντες, με τη σε βάρος τους σχηματισθείσα δικογραφία, θα οδηγηθούν στις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές. Η τυχόν εμπλοκή και άλλων Ελλήνων χρηστών στην επίμαχη ιστοσελίδα ερευνάται.

ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ Η ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ...

Αγιορείτικοι ρεβιθοκεφτέδες


Εκτέλεση

Μια μέρα πριν ξεκινήσουμε βάζουμε τα ρεβίθια στο νερό να φουσκώσουν. Την επόμενη, στεγνώνουμε καλά τα ρεβίθια και τα πολτοποιούμε λίγα λίγα στο μούλτι. Στη συνέχεια ψιλοκόβουμε (με το χέρι όμως και όχι στο μούλτι) τα υπόλοιπα υλικά, τα προσθέτουμε στα ρεβίθια και ανακατεύουμε καλά. Αφήνουμε το μείγμα να ξεκουραστεί 2-3 ώρες στο ψυγείο.
Σε βαθύ τηγάνι βάζουμε αρκετό ελαιόλαδο και το βάζουμε σε μέτρια φωτιά. Πλάθουμε μικρά κεφτεδάκια με το μείγμα, τα τυλίγουμε με αλεύρι και τηγανίζουμε μέχρι να γίνουν χρυσά. Aν θέλετε μπορείτε να συνοδέψετε το πιάτο με φέτες λεμόνι και σος από ταχίνι.
Τip:
'Οπως λέει η παραδοσιακή συνταγή δεν πρέπει να βράσετε τα ρεβίθια, απλώς αφήστε τα στο νερό να φουσκώσουν. Αν τα βράσετε, όπως προτείνουν αρκετές άλλες συνταγές, το αποτέλεσμα θα είναι να τραβήξουν τα κεφτεδάκια σας πολύ λάδι.
ΥΛΙΚΑ :

2 κούπες ρεβίθια
2 μεγάλα κρεμμύδια
3-4 φρέσκα κρεμμυδάκια
1 ματσάκι άνιθο
1 ματσάκι δυόσμο
1 ματσάκι μαϊντανό
Αλάτι, πιπέρι
Λάδι
Aλεύρι

Τρίτη 7 Απριλίου 2015

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΑΤΕ- ΚΑΘΑΡΗ ΜΑΤΙΑ 5

ΤΑ 3 "ΑΚΥΡΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΡΙΤΗΣ"

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ Μ.ΤΡΙΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΣΣΙΑΝΗ

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ Μ.ΤΡΙΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΣΣΙΑΝΗ
Η προσπάθεια διαστρεβλώσεως έχει σαν ιδιαίτερο στόχο τη βραδιά της Μεγ. Τρίτης. Τρεις, είναι οι σχετικές διαστρεβλώσεις.
Η μία: Το πρόσωπο της Κασσιανής. Είναι γνωστό, πως το βράδυ της Μεγ. Τρίτης ψάλλεται το τροπάριο της Κασσιανής. Είναι το περίφημο δοξαστικό των Αποστίχων· «Κύριε, η εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσα γυνή την σην αισθομένη Θεότητα, μυροφόρου αναλαβούσα τάξιν, οδυρομένη, μύρα σοι προ του ενταφιασμού κομίζει…». Πρόκειται για ποιητικό αριστούργημα.
Επιπόλαιοι και ανιστόρητοι άνθρωποι λένε και γράφουν, πως η Κασσιανή ήταν αμαρτωλή και διεφθαρμένη γυναίκα, και μιλώντας η Κασσιανή για την πόρνη γυναίκα του Ευαγγελίου βρίσκει ευκαιρία να μιλήσει για τον εαυτό της. Λάθος. Η Κασσιανή η Κασσία ή Εικασία είναι μια οσία μοναχή του Βυζαντίου, προικισμένη με καταπληκτικό ποιητικό ταλέντο. Αντί για τη βασιλική αλουργίδα προτίμησε το ταπεινό όχημα της μοναχής και έγραψε πολλούς ύμνους. Και ο ωραιότερος ύμνος της είναι ο αποψινός, γνωστός σαν τροπάριο της Κασσιανής.
Η Μαγδαληνή όχι πόρνη
Ποιά λοιπόν είναι η πόρνη γυναίκα, για την οποία μιλάνε όλα τα τροπάρια της Μεγ. Τρίτης (βράδυ); Εδώ είναι η δεύτερη, μεγαλύτερη, διαστρέβλωση. Φυσικά, απαντούν οι διαστρεβλωτές, η πόρνη ήταν η Μαρία η Μαγδαληνή!… Και το πιπιλίζουν αυτό και καλοπροαίρετοι άνθρωποι, και άνθρωποι της Εκκλησίας. Έχουν ταυτίσει τη Μαγδαληνή με την πόρνη!
Είναι και τούτο αποτέλεσμα της άγνοιας της Αγίας Γραφής. Άγνοια Γραφής= άγνοια Χριστού. Άγνοια Γραφής=άγνοια της αλήθειας. Άγνοια Γραφής= θρίαμβος τής πλάνης.
Και είναι από τις μεγάλες πλάνες αυτό, να ταυτίζουν τη Μαγδαληνή με την πόρνη. Μια πλάνη, που στο μυαλό των έκφυλων και βλάσφημων παίρνει διαστάσεις ασεβείς και βλάσφημες.
Μια για πάντα ας ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα. Η Μαρία η Μαγδαληνή δεν υπήρξε διεφθαρμένη και πόρνη ποτέ. Ήταν μια ύπαρξη, που έπασχε, και την θεράπευσε ο Χριστός. Ο ευαγγελιστής Λουκάς λέει χαρακτηριστικά για τη Μαρία τη Μαγδαληνή: Ακολουθούσαν τον Ιησού οι δώδεκα μαθητές και γυναίκες, μεταξύ των οποίων «Μαρία καλούμενη Μαγδαληνή, αφ’ ης δαιμόνια επτά εξεληλύθει» (Λουκ 8, 2). Ήταν δαιμονισμένη. Ο Χριστός τής έβγαλε τα δαιμόνια, όπως έβγαλε και τα δαιμόνια τόσων άλλων ανθρώπων. Φαίνεται, πως τα επτά δαιμόνια, που βγήκαν από τη Μαγδαληνή, πήραν μαζί τους κι άλλα δαιμόνια και μπήκαν στις διάνοιες των διεστραμμένων ανθρώπων, που λένε πως η Μαγδαληνή ήταν η πόρνη και που προχωρούν και πετάνε λάσπη κατά του ασπίλου και αναμάρτητου Ιησού. Η λασπολογία στη χειρότερη μορφή.
Η Μαγδαληνή, μετά τη θεραπεία της, ήταν μια από τις ευγενείς εκείνες και άγιες Μυροφόρες γυναίκες.
Ανώνυμη ή πόρνη
Και τότε ποιά είναι η πόρνη, που άλειψε με μύρο τα πόδια του Χριστού, η πόρνη, για την οποία μιλάνε τα τροπάρια τής Μεγ. Τρίτης (βράδυ); Άγνωστη, ανώνυμη. Ακούσατε σε κανένα τροπάριο το όνομα της πόρνης; Όχι, πουθενά. Αλλά κι ο ευαγγελιστής Λουκάς, που περιγράφει τη σχετική σκηνή, δεν αναφέρει το όνομά της. « Και ιδού γυνή εν τη πόλει, ήτις ην αμαρτωλός» (Λουκ. 7, 37).
Δεν αναφέρει το όνομα της πόρνης, σαν να μη θέλει να διαπομπεύσει την αξιολύπητη εκείνη γυναίκα, δακτυλοδεικτούμενη στη μικρή κοινωνία της πόλεώς της. Αλλ’ ο ιερός συγγραφέας δεν την διασύρει. Αποφεύγει ν’ αποκαλύψει το όνομά της.
Είναι χαρακτηριστικό, ότι οι Απόστολοι, ενώ δεν έκρυβαν τις δικές τους ατέλειες και πτώσεις, όταν μιλάνε για μεγάλους αμαρτωλούς που μετανοούν, δεν αναφέρουν το όνομά τους. Δεν θέλουν να διαπομπεύσουν. Έτσι ούτε το όνομα της πόρνης που άλειψε τα πόδια του Κυρίου γνωρίζουμε, ούτε το όνομα της μοιχαλίδας που θέλησαν οι φαρισαίοι να την λιθοβολήσουν γνωρίζουμε, ούτε το όνομα του αιμομίκτη στην πρώτη Εκκλησία της Κορίνθου γνωρίζουμε.
Ανώνυμη η πόρνη. Δεν την ονοματίζουν ο ευαγγελιστής και οι υμνογράφοι. Την βάφτισαν όμως οι παραμυθάδες, και την βγάλανε Μαγδαληνή!
Αλλά και σχετικά με την ανώνυμη πόρνη υπάρχει κάποια διαστρέβλωση, η τρίτη, που είναι και η μεγαλύτερη. Διότι είναι θεωρητική διαστρέβλωση. —Να, λένε οι διαστρεβλωτές, ο Χριστός ήταν φίλος των πόρνων και γενικά των αμαρτωλών. Συναναστρεφόταν μαζί τους και συνέτρωγε. Επομένως δεν είναι κακό πράγμα η πορνεία και η μοιχεία Πορνεία; Φυσικό πράγμα. Μοιχεία; Αναπόφευκτο πράγμα I..
Έτσι στις μέρες μας έχουμε φτάσει στη νομιμοποίηση της πορνείας και της μοιχείας.
Η πορνεία δεν είναι…αμαρτία!
Αλλ’ ας κάνουν ό,τι θέλουν οι άνθρωποι του κόσμου, οι άνθρωποι που έχουν αρνηθεί το Χριστό και το Ευαγγέλιο. Δεν έχουν όμως δικαίωμα να διαστρεβλώνουν έτσι τα πράγματα και να παρουσιάζουν και τον Ιησού Χριστό συνήγορο της πορνείας και της μοιχείας. -Ο Χριστός, λένε, καυτηρίασε τους υποκριτές και τους εκμεταλλευτές, όχι τις πόρνες…!
Έτσι είναι; Το ότι η υποκρισία είναι από τα φοβερότερα αμαρτήματα, κανείς δεν αντιλέγει. Σαν μύδροι εκσφενδονίστηκαν τα «Ουαί» κατά των υποκριτών φαρισαίων. Η υποκρισία είναι σατανικό μίγμα υπερηφάνειας και ψευτιάς.
Αλλ’ ο Χριστός, που καυτηρίασε την υποκρισία, καυτηρίασε και την πορνεία, που είναι κι αύτη μια μορφή υποκρισίας.
Το ότι η πορνεία είναι αμάρτημα, και μάλιστα πολύ μεγάλο, τονίζεται πολλές φορές στην Καινή Διαθήκη. Ο απόστολος Παύλος φωνάζει: «Φεύγετε την πορνείαν».
-Αυτά τα λέει ο Παύλος, όχι ο Χριστός λένε μερικοί, που θέλουν να διαχωρίσουν τη διδασκαλία του Παύλου από το Ευαγγέλιο του Χριστού. Όχι. Ο Χριστός πρώτος καυτηρίασε την πορνεία. Όχι απλώς κατακύρωσε με το θείο κύρος του την 6η εντολή του Δεκάλογου, το «Ου μοιχεύσεις».
Συγχωρεί την πόρνη, δεν αμνηστεύει την πορνεία
-Τότε, θα ρωτήστε, πώς δικαιολογείται η στάση του Χριστού προς την πόρνη της αποψινής βραδιάς;… Μα ποιά στάση; Ο Χριστός δεν δείχνει καμιά ιδιαίτερη στάση στην πόρνη από εκείνη που δείχνει σε κάθε αμαρτωλό. Ο Χριστός συγχωρεί κάθε αμαρτωλό, που μετανοεί. Συγχώρεσε και την πόρνη, που μετανόησε. Η έμφαση δεν είναι στην πορνεία. Συνήθως οι φιλήδονοι και φιλόσαρκοι εκεί κολλάνε, όπως οι μύγες κολλάνε όταν ακαθαρσία. Αλλά στην περίπτωση της πόρνης του Ευαγγελίου η έμφαση είναι στη μετάνοια. Ο Χριστός συγχώρεσε την πόρνη, δεν αμνήστευσε την πορνεία Απόδειξη; Απαντώντας στο φαρισαίο, που σκανδαλίστηκε γιατί  δέχτηκε την πόρνη, παρουσίασε την πορνεία σαν χρέος, σαν μεγάλο αμάρτημα, που συγχωρείται βέβαια γιατί η γυναίκα είχε πίστη, είχε αγάπη στο Χριστό, είχε μετάνοια. Κι όταν μίλησε για την άφεση στην αμαρτωλή, είπε: «Αφέωνται αι αμαρτίαι αυτής αι πολλαί, ότι ηγάπησε πολύ» (Λουκ. 7,47).
Η πορνεία καταδικάζεται. Η πόρνη συγχωρείται. Γιατί έκλαψε. Το μύρο με τα δάκρυα της, απετέλεσαν ουράνιο μίγμα. Περισσότερο μοσχοβολούν τα δάκρυα της από τα μύρα της.
Εκείνη έκλαψε. Υμείς; Κανένας μας δεν είναι απαλλαγμένος από ακάθαρτη πράξη ή από ακάθαρτη σκέψη. Αν δεν αμάρτησες ολοκληρωτικά, ίσως ν’ αμάρτησες με μια από τις αισθήσεις, με τα χέρια, με τα αυτιά, με τα μάτια. Ποιός είναι καθαρός «από ρύπου»; Κανείς. Μόνο ο Κύριος είναι απόλυτα αναμάρτητος, Στο κοντάκιο της Μεγ. Τετάρτης ο χριστιανός απευθύνεται στον αναμάρτητο Κύριο και λέει: «Υπέρ την πόρνην, Αγαθέ, ανομήσας, δακρύων όμβρους ουδαμώς σοι προσήξα..». Δεν έχουμε δάκρυα.
Αδελφοί μου! Φίλος των αμαρτωλών ο Χριστός, των αμαρτωλών που μετανοούν. Για τους αμαρτωλούς σταυρώθηκε. Για μας, δηλαδή. Μακάρι, να σπάσει ο βράχος της καρδιάς μας και να ξεπηδήσουν από τα μάτια δάκρυα. Δάκρυα, που θα ελκύσουν το έλεος του Κυρίου και θα χαρίσουν την ποθητή άφεση και κάθαρση.
(Αρχιμ. Δανιήλ Γ. Αεράκη, «Στη Μεγάλη Εβδομάδα»)

ΦΟΡΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΤΕΙ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ!!!

Είναι σωστό να ανέβει ο ΦΠΑ όμως σε ένα νησί... στη ΜΥΚΟΝΟ , ας πάει και 35%, δεν θα είναι ΦΠΑ αλλά φόρος πολυτελείας που αξίζει και μπορεί να πληρωθεί από τη συντριπτική πλειοψηφία των τουριστών αυτού του Νησιού...

Δεν είναι λαϊκισμός - είναι ρεαλισμός!!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ. Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ...

Μανιταρόσουπα


Εκτέλεση

Τεμαχίζουμε τα μανιτάρια στα δύο,αν είναι μεγάλα,τα πλένουμε ή τα στραγγίζουμε από το χυμό τους, αν χρησιμοποιήσουμε κονσέρβα, και τα τοποθετούμε σε κατσαρόλα με το λάδι ,όπου τα σοτάρουμε , πολύ καλά, ώσπου να μείνουν τα μισά και να βγάλουν όλο το νερό τους. Κατόπιν προσθέτουμε αν επιθυμούμε, λίγο σπανάκι και μαρούλι, τα κρεμμυδάκια και τα ανακατεύουμε. Προσθέτουμε και το νερό κι ανάλογο αλάτι και τ' αφήνουμε να βράσουν.
Λίγο πριν βράσουν τελείως, προσθέτουμε και τον άνηθο,ανακατεύουμε και αποσύρουμε από την φωτιά. Αφήνουμε τη σούπα να κρυώσει καλά και σ 'ενα μπολ έχουμε το ταχίνι. Ρίχνουμε σιγά σιγά το χυμό των λεμονιών και το χτυπάμε στο χέρι ή τοποθετούμε το μείγμα στο μπλέντερ.
Συνεχίζουμε να χτυπάμε προσθέτοντας και λίγο από το ζωμό της σούπας. Οταν ασπρίσει το ταχίνι, το ρίχνουμε στο περιεχόμενο της κατσαρόλας, ανακατεύουμε καλά και σερβίρουμε. Αν θέλουμε να ξαναζεστάνουμε τη σούπα, θα ανάψουμε πολύ χαμηλή φωτιά, γιατί το ταχίνι κόβει.
Ας σημειωθεί ότι το ταχίνι μπορεί να αντικατασταθεί με ένα αυγό.
ΥΛΙΚΑ :

600γρ. φρέσκα μανιτάρια ή 1 κονσέρβα μεγάλη
1 ματσάκι κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
2 κουταλιές άνηθο ψιλοκομμένο
1 μαρούλι μέτριο,ψιλοκομμέμο
λίγο σπανάκι ωμό ψιλοκομμένο (προαιρετικά)
χυμό 2 λεμονιών
4 φλυτζάνια νερό
4 κουταλιές ταχίνι
1 φλυτζάνι λάδι
αλάτι

Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ - Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ...

Κολοκυθόπιτα νηστίσιμη (χωρίς ζάχαρη)


Υλικά :
½ κιλό φύλλα
1 κιλό κολοκύθια (μεγάλα)
1 φλυτζάνι του τσαγιού χοντροτριμμένη καρυδόψυχα
Ελαιόλαδο για το άλειμμα των φύλλων
1-2 φλυτζάνια του καφέ ρύζι γλασσέ χοντροκοπανισμένο ή σιμιγδάλι χοντρό
Λίγο αλάτι
Λίγο σουσάμι προαιρετικά
Εκτέλεση

Ξύνουμε τα κολοκύθια ή τα καθαρίζουμε ώστε να φύγει το εξωτερικό πράσινό τους, τα τρίβουμε στον τρίφτη του κρεμμυδιού σε μια λεκανίτσα και τα αλατίζουμε, τα αφήνουμε για λίγα λεπτά και μετά τα στύβουμε. Ανακατεύουμε το ρύζι ή το σιμιγδάλι με το κολοκύθι. Κατόπιν αλείφουμε με λάδι ένα μέτριο ταψί (ορθογώνιο αν τα φύλλα είναι έτοιμα, στρόγγυλο αν τα φύλλα είναι ανοιγμένα με το χέρι). Στρώνουμε το πρώτο φύλλο. Αλείφουμε πάλι με λάδι και σκορπάμε λίγα καρύδια. Επαναλαμβάνουμε και με ένα άλλο φύλλο. Κατσαρώνουμε το τέταρτο και σκορπίζουμε κολοκύθι, ρίχνουμε και λίγο λάδι. Απλώνουμε άλλο ένα φύλλο κατσαρώνοντάς το και σκορπάμε πάλι κολοκύθι και λάδι. Επαναλαμβάνουμε το ίδιο για τρίτη φορά ρίχνοντας το υπόλοιπο του κολοκυθιού. Στα επόμενα τρία ή τέσσερα φύλλα αλείφουμε λάδι και σκορπάμε καρύδι.  Στα δύο τελευταία δεν ρίχνουμε καρύδι, ρίχνουμε μόνο λάδι και  ψεκάζουμε με λίγο νερό για να μην  κολλήσουν και να μην αρπάξουν  στην φωτιά. Προαιρετικά πασπαλίζουμε με σουσάμι. Ψήνουμε στους 180-200 βαθμούς για ¾ ή μία ώρα. Αποσύρουμε, σκεπάζουμε λίγο για να μαλακώσουν τα φύλλα και κόβουμε τα κομμάτια.