Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΑ!!!

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Πρώην βουλευτής δίνει όλη του την περιουσία για να μειωθεί το χρέος

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Πρώην βουλευτής δίνει όλη του την περιουσία για να μειωθεί το χρέος!

Όλη την ακίνητη περιουσία του, ύψους άνω των 10 εκατ. ευρώ, θέλει να χαρίσει στο κράτος ο πρώην βουλευτής της ΝΔ

Νίκος Αναγνωστόπουλος, ο οποίος σε συνάντηση του με κορυφαίο υπουργό ανακοίνωσε την πρόθεση του να προχωρήσει σε δωρεά εν ζωή ενός ημιτελούς κτίσματος 1300 τ.μ. και 16 οικοπέδων σε λίαν προνομιούχα περιοχή της Πελοποννήσου.
Σύμφωνα με το karfitsa.gr, στα 83 χρόνια του ο κ. Αναγνωστόπουλος θέλει να βοηθήσει στη μείωση του δημοσίου χρέους για το καλό της νέας γενιάς που δεν φταίει σε τίποτε, όπως αναφέρει, να πληρώνει τις δικές μας αμαρτίες .
Ο παλαίμαχος πολιτικός που ζεί ολομόναχος σε σπίτι με ενοίκιο πήρε την απόφαση αυτή σε μια περίοδο ιδιαίτερα δύσκολη για τον ίδιο. Τον περασμένο μήνα άγνωστοι κακοποιοί τον νάρκωσαν με χλωροφόρμιο στο ασανσέρ της πολυκατοικίας του και του πήραν όλη τη σύνταξη και τα προσωπικά του έγγραφα, ενώ τις προάλλες τραυματίστηκε σοβαρά όταν έπεσε στο πάρκο
Σε μια περίοδο που ανθεί η διαφθορά και σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος κατηγορείται για χρηματισμό και μίζες εκατομμυρίων, ο κ. Αναγνωστόπουλος, θέλει το παράδειγμα του να βρεί μιμητές και μεταξύ των πολιτικών .
Ο ίδιος παρότι εξελέγη επτά φορές βουλευτής και το 1974 αναδείχθηκε πρώτος σε σταυρούς σε όλη τη χώρα, έφυγε από την πολιτική με το παράπονο ότι δεν έγινε ποτέ υπουργός.Υπήρξε όμως επί σειράν ετών πρωταθλητης στίβου, ενώ κέρδισε 23 διεθνείς διακρίσεις ώς μελετητής μεγάλων έργων.

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΜΑ!!!

Ο δημοσιογράφος της  εφημερίδας "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" Δημήτρης Βάλλας, ο οποίος έκανε ένα πολύ καλό ρεπορτάζ - αφιέρωμα για τη δράση και τα έργα της ΜΟΜΑ   http://www.eleftheria.gr/index.asp?cat=21&aid=90613#.VNzbSfmsUgI      μας παρέθεσε  μοναδικές φωτογραφίες. Τις δημοσιεύουμε:







Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ: ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΩΝ!!!

4 ομάδες του Ευρωκοινοβουλίου κατά της Ελλάδος για τις γερμανικές αποζημιώσεις


Κατά της έγερσης από την Ελλάδα του θέματος των γερμανικών αποζημιώσεων, τάχθηκαν οι επικεφαλής τεσσάρων πολιτικών ομάδων του Ευρωκοινοβουλίου.

Στο πλαίσιο των συνεντεύξεων Τύπου που παραχωρούν ξεχωριστά, στο περιθώριο της εκάστοτε Συνόδου της Ολομέλειας του Ευρωκοινοβουλίου, οι επικεφαλής των πολιτικών Ομάδων των Σοσιαλιστών- Δημοκρατών, των Πρασίνων, των Χριστιανοδημοκρατών και των Φιλελευθέρων, εκδήλωσαν τη δυσαρέσκειά τους για το γεγονός ότι η Ελλάδα επιμένει στο θέμα των γερμανικών αποζημιώσεων.

Ο πρόεδρος των Σοσιαλιστών- Δημοκρατών Τζάνι Πιτέλα, εκτίμησε ότι «το θέμα των γερμανικών αποζημιώσεων δεν θα πρέπει να τίθεται κατά τέτοιον τρόπο και ότι ο σκοπός δεν είναι να δημιουργηθούν μηχανισμοί αντιπαραθέσεων μεταξύ των κρατών- μελών της ΕΕ, αλλά να βρεθούν λύσεις και να μην να υποσκάπτονται τα θεμέλια της ΕΕ μέσω "εθνικών εγωισμών"».

Ο συμπρόεδρος της Ομάδας των Πρασίνων κ. Λάμπερτς θεώρησε ότι «τέτοιου είδους δηλώσεις δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για να προχωρήσουν οι συζητήσεις» εκτιμώντας ότι η συζήτηση για συμφωνίες του παρελθόντος δεν βοηθάει στη διευθέτηση της τρέχουσας κατάστασης, καθώς θα πρέπει να γίνουν αμοιβαίες παραχωρήσεις, χωρίς «ριζοσπαστικοποίηση της ατμόσφαιρας» που δεν προσφέρει τίποτα επί της ουσίας.

Ο πρόεδρος της Ομάδας των Φιλελευθέρων Γκι Φέρχοφστατ, σχολιάζοντας το θέμα των γερμανικών αποζημιώσεων, υπογράμμισε ότι δεν αποτελεί «καλή στρατηγική» το να οπισθοδρομούμε ενασχολούμενοι με το παρελθόν, αλλά, αντ' αυτού, πρέπει να προχωράμε μπροστά, μεριμνώντας για το μέλλον.

Τέλος, ο επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος κ. Βέμπερ είπε ότι «θα πρέπει να κοιτάμε το μέλλον και την αντιμετώπιση της κρίσης και όχι θέματα που έχουν παρέλθει εδώ και πολλές δεκαετίες»

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΜΑ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!!!

ΜΙΛΑ ΣΤΗΝ «Ε» Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ Δ/ΚΤΗΣ ΤΗΣ ΜΟΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ

Δεν είχαμε αφήσει βουνό, για βουνό….

Πως με 15 φανταράκια στήναμε ολόκληρη γέφυρα σε πέντε μέρες


Του Δημήτρη Βάλλα
Και που δεν πήγαμε , δεν αφήσαμε βουνό για βουνό, ορεινό για ορεινό χωριό, δρόμους  γεφύρια, κτίρια οικισμοί, αποστραγγιστικά, κάθε είδους έργα πέρασαν από τα χέρια μας.
Με δεκαπέντε φανταράκια, μέσα σε μια εβδομάδα στήσαμε ολόκληρη γέφυρα μήκους 44 μέτρων χωρίς υπόβαθρα στη Μεσοχώρα, που ακόμα και σήμερα αποτελεί κόσμημα για την περιοχή.
-Ναι, όταν καταργήθηκε η ΜΟΜΑ,  εγώ παρέδωσα τα κλειδιά της 2ης ΜΟΜΑ της Λάρισας, όπου υπήρξα και ο τελευταίος διοικητής …
Ταξίαρχος εν αποστρατεία πια, ο κ. Αθανάσιος Αντωνόπουλος αντισυνταγματάρχης τότε του Μηχανικού και Πολιτικός Μηχανικός, ήταν  για τέσσερα περίπου χρόνια από το 1991 μέχρι το 1994 ο διοικητής της 2ης ΜΟΜΑ Λάρισας που τότε ισοδυναμούσε με ένα Σύνταγμα περίπου σε καιρό ειρήνης με δύναμη 850 περίπου ατόμων!
Οι περίφημες Μικτές Ομάδες Μηχανημάτων Ανασυγκρότησης (ΜΟΜΑ) που ήταν ένας ζωντανός θρύλος στην εποχή τους τουλάχιστον για τους κατοίκους της υπαίθρου, έρχονται πάλι  στο προσκήνιο, καθώς πρόσφατα ο νέος υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος, επιλέγοντας συμβολικά την περιοχή του Έβρου που πλήττεται από πλημμύρες,  εξήγγειλε την επανασύσταση τους.
Οι πρώτοι ναύτες στη Λάρισα
Πολλοί θα θυμούνται χαρακτηριστικά, θα μας πει ο κ. Αντωνόπουλος τους πρώτους ναύτες στη Λάρισα με τις χαρακτηριστικές λευκές στολές τους και τα φαρδιά παντελόνια να κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης. Αυτοί, μαζί και με πολλούς αεροπόρους ανήκαν στη 2η ΜΟΜΑ γιατί οι μονάδες ήταν μικτές.
Σαν διοικητής τότε στη Μονάδα που στεγαζόταν στα «Πυροβολικά», στο σημερινό Στρατόπεδο Μπουγά, είχαμε περίπου 850 άτομα προσωπικό από τους οποίους οι ένστολοι ήταν 3-4 αξιωματικοί, 5 υπαξιωματικοί, 15 στρατιώτες και οι υπόλοιποι πολιτικό προσωπικό.
Σε επίπεδο Νομού και γειτονικών Νομών, εκτός από την οδοποιία και τις κατασκευές κτιρίων γεφυρών κ.λ.π, κύριο μέλημα μας τότε ήταν η δημιουργία οικισμών για την αποκατάσταση των Ελληνοποντίων που τότε με την επιχείρηση «Χρυσόμαλλο Δέρας» μας ήλθαν από τη Γεωργία. Η ΜΟΜΑ της Λάρισας έφτιαξε τους μεγάλους οικισμούς στη Φαρκαδόνα με 130 σπίτια, με δρόμους, δίκτυα ύδρευσης, αποχέτευσης, κ.α, αλλά και τρεις οικισμούς στην Κοζάνη ενώ ακόμα  βελτιώσαμε τον πρόχειρο καταυλισμό στην Κρανιά Ολύμπου.
Τότε η ανάθεση των έργων γινόταν από τις νομαρχίες στο ΣΥΚΕΑ και τα αναλαμβάναμε εμείς με βάση τα δικά μας τιμολόγια που ήταν κατά πολύ χαμηλότερα από τα «στάνταρ» της εποχής. Το σύστημα ήταν ξεκάθαρο, χρήματα δεν περνούσαν από τα χέρια μας υπήρχαν καθορισμένα τιμολόγια , δεν υπήρχαν σκάνδαλα , είχαμε το προσωπικό και τα μηχανήματα και όλα τα έργα γινόταν άμεσα.
…Την καινούργια ΜΟΜΑ, τη φαντάζομαι σε επίπεδο μικρών μονάδων των 120-150 ατόμων με καθαρά στρατιωτικό προσωπικό και ελάχιστο πολιτικό, για να παρεμβαίνει σε περιπτώσεις θεομηνιών, αλλά και να αναλαμβάνει μικρά αλλά ουσιαστικά έργα σε ορεινές και γενικά δύσκολες περιοχές μέσω των περιφερειών.  Έργα που διαφορετικά θα είχαν πολύ υψηλό κόστος. Εμείς, καταλήγει ο τελευταίος Δ/κτης της 2ης ΜΟΜΑ, τότε, είχαμε «κατεβάσει» 150 μέτρα βουνό με μηδαμινό κόστος που εάν το αναλάμβανε εργολάβος της εποχής, θα έπρεπε να είχε πληρωθεί με πολλά δισεκατομμύρια»…
Αναδρομή στην… ιστορία!
Οι ΜΟΜΑ μαζί με τη ΣΥΚΕΑ (Στρατιωτική Υπηρεσία Κατασκευών Έργων Ανασυγκρότησης) που συγκροτήθηκε τον Απρίλιο του 1957, συνετέλεσαν τα μέγιστα στην ανασυγκρότηση της χώρας μετά την Κατοχή και τον Εμφύλιο Πόλεμο.
Εκτός  από το πολυποίκιλο και ουσιαστικό κατασκευαστικό τους έργο (κατασκευή δρόμων, γεφυρών, λιμένων, αεροδρομίων [χαρακτηριστικό παράδειγμα το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Ελευσίνας], δικτύων υδροδότησης, βιομηχανικών εγκαταστάσεων, κατοικιών, απομάκρυνση ερειπίων, εκκαθάριση ναρκών, κ.α.) αποτέλεσαν ταυτόχρονα σχολείο για την τεχνική εκπαίδευση χιλιάδων νέων που απετέλεσαν τη βάση και το εφαλτήριο για την υψηλών δυνατοτήτων βιομηχανία κατασκευών που διαθέτει η χώρα.
Μέχρι το 1992 οπότε λήφθηκε και η απόφαση κατάργησης τους υπήρχαν επτά ΜΟΜΑ: 1η ΜΟΜΑ, με έδρα τα Ιωάννινα , 2η ΜΟΜΑ, με έδρα τη Λάρισα, 3η ΜΟΜΑ, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, 4η ΜΟΜΑ, με έδρα τη Λαμία, 5η ΜΟΜΑ, με έδρα τον Ρηγόκαμπο Πατρών, 6η ΜΟΜΑ, με έδρα τις Αχαρνές (Μενίδι) Αττικής και 7η ΜΟΜΑ, με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης.
Οι ΜΟΜΑ ήταν κατασκευαστικές Μονάδες διοικητικά  και αναλάμβαναν την εκτέλεση έργων που τους ανέθετε η προϊσταμένη αρχή στο νομό της έδρας των ή σε γειτονικούς νομούς. Το προσωπικό των Μονάδων αποτελούνταν από Αξκούς και οπλίτες του  Μηχανικού, τεχνικά καταρτισμένους αλλά και με μικρό ποσοστό Αξκών από τα λοιπά  όπλα του Στρατού ή και κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων (Ναυτικό, Αεροπορία), καθώς επίσης και με πολιτικό μόνιμο ή με συμβάσεις τεχνικό προσωπικό (γραφείς, μηχανικοί, οδηγοί τεχνίτες, χειριστές μηχανημάτων, εργάτες κ.λ.π).
Αποστολή της ειδικής αυτής υπηρεσίας ήταν:
Σε περίοδο ειρήνης  με λογικό κόστος εκτέλεση των έργων που τις αναθέτονταν με διάφορα κυβερνητικά προγράμματα και μάλιστα στη νησιωτική και ορεινή Ελλάδα όπου δεν υπήρχε ενδιαφέρον των εργοληπτών. Η ανάθεση εκτέλεσης μικρών κοινωφελών έργων τοπικού ενδιαφέροντος για την ωφέλεια Δήμων, Κοινοτήτων, Συλλόγων και Οργανισμών ιδίως σε ακριτικές περιοχές.
Σε περίοδο πολέμου οι ΜΟΜΑ μετέπιπταν σε Τάγματα Μηχανικού Αποκαταστάσεως Συγκοινωνιών και υπάγονταν στους σχηματισμούς του Στρατού Ξηράς με βασική αποστολή την αποκατάσταση ζημιών από εχθρικούς βομβαρδισμούς ή σαμποτάζ σε έργα υποδομής της χώρας .

Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΩΦΕΛΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ!!! ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ...

ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ, ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΥΡΕΜΑ !!!


Γράφει ο Κυριάκος Τόμπρας
Και μάλιστα χρεώνουμε στη νέα Κυβέρνηση την ολιγωρία στη σύσταση της ειδικής για το σκοπό αυτό επιτροπής, αφού πιστεύουμε ότι αν Τσίπρας και Βαρουφάκης ξεκίναγαν τα ταξίδια των επαφών τους στην Ευρώπη, με την Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου του Χρέους να έχει ήδη συγκροτηθεί, τότε θα είχαν ενισχύσει κατά πολύ τη διαπραγματευτική τους θέση.
Σε κάθε όμως περίπτωση, πιστεύουμε ότι η επιτροπή πρέπει να έχει οριστεί το αργότερο μέχρι την 11η Φεβρουαρίου, ημερομηνία διεξαγωγής του Eurogroup που θα συζητήσει τα της Ελλάδος, προκειμένου να δώσουμε στον σκληρό πυρήνα της ευρωζώνης να καταλάβει ότι δεν παίζουμε και δεν μπλοφάρουμε.
Ο Λογιστικός Έλεγχος του Ελληνικού Δημοσίου Χρέους, τον οποίο τόσο πολύ τρέμει η κατεστημένη ελληνική και ευρωπαϊκή πολιτικοοικονομική τάξη και, ιδιαίτερα, οι χαρτογιακάδες των Βρυξελλών, οι Γερμανοί και οι διαπλεκόμενοι business και corruption partners τους στην Ελλάδα, εκτός από την κατάδειξη του επαχθούς και του επονείδιστου χρέους και την δίκαιη, πλην όμως μονομερή ενέργεια της διαγραφής του, μπορεί να οδηγήσει και στην υιοθέτηση μιας ακόμη εναλλακτικής λύσης, προκειμένου αυτό να απομειωθεί και να καταστεί βιώσιμο.
Το χρέος μπορεί να απομειωθεί για την Ελλάδα ως υποχρέωση, χωρίς όμως να κουρευτεί για τους δανειστές ως απαίτηση !!!

Η Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου θα καταδείξει, μεταξύ άλλων, το μέρος εκείνο του χρέους που χρηματοδότησε υπερτιμολογήσεις έργων, σκάνδαλα και μίζες.
Τα ποσά που θα προκύψουν μπορούν, σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία και, ειδικότερα, την φορολογική, να καταλογιστούν, δηλαδή να χρεωθούν, στα υπαίτια φυσικά και νομικά πρόσωπα που το δημιούργησαν, με πρώτες τις εταιρείες των νταβατζήδων και των πιστωτών που συμμετείχαν στο party, καταβροχθίζοντας έτσι το χρήμα που, ενώ φορτώθηκε στον ελληνικό λαό ως δημόσιο χρέος, στην πραγματικότητα επέστρεψε στις χώρες και τις τράπεζες των πιστωτών με την εξόφληση των αντιστοίχων τιμολογίων ή με τις πάσης φύσης λίστες Λαγκάρντ.
Ο καταλογισμός μπορεί να πραγματοποιηθεί με χρέωση των αντιστοίχων ανά περίπτωση ποσών στα αντίστοιχα ελληνικά ΑΦΜ τους, με την άμεση έκδοση Ατομικών Ειδοποιήσεων Χρεών που θα φέρουν την ένδειξη <<προ κατασχέσεως και ποινικής διώξεως>>.
Σημειωτέο ότι όλες οι εμπλεκόμενες αλλοδαπες εταιρείες διαθέτουν ελληνικούς ΑΦΜ, είτε δια των ελληνικών θυγατρικών τους, είτε απ” ευθείας οι ίδιες οι μητρικές, επειδή έχουν προβεί σε αγορές παγίων περιουσιακών στοιχείων στην Ελλάδα.
Στην συνέχεια, στα καταλογισθέντα αυτά ποσά, μπορούν να εφαρμοστούν κατ” αναλογία οι ισχύουσες διατάξεις της ελληνικής φορολογικής νομοθεσίας που ισχύουν για τα πλαστά και εικονικά τιμολόγια, ήτοι να καταλογιστούν προσαυξήσεις και πρόστιμα στην ανώτατη προβλεπόμενη κλίμακα του 100%, που θα έχουν ως άμεσο αποτέλεσμα τον διπλασιασμό των αντιστοίχων βεβαιωθέντων ποσών.
Και τέλος, τα συνολικά κατά τα ανωτέρω βεβαιωθέντα ποσά, με τα πρόστιμα και τις προσαυξήσεις τους, να επιβαρυνθούν και με τους αναλογούντες τόκους υπερημερίας.
Όπως ακριβώς γίνεται και με τους Έλληνες φορολογούμενους !!! 
Στο σημείο αυτό, το Ελληνικό Δημόσιο θα έχει δημιουργήσει βεβαιωμένες φορολογικά απαιτήσεις κατά των ενεχομένων φυσικών και νομικών προσώπων, ελληνικών και αλλοδαπών, τις οποίες θα εγγράψει στα φορολογικά έσοδα του προϋπολογισμού κεντρικής κυβέρνησης, ενισχύοντας έτσι την ασκούμενη δημοσιονομική πολιτική και την εθνική προσπάθεια δημιουργίας πρωτογενούς πλεονάσματος.
Σύμφωνα δε με την ισχύουσα φορολογική νομοθεσία, οι απαιτήσεις αυτές μπορούν σε μεγάλο βαθμό να εξασφαλιστούν υπέρ του ελληνικού δημοσίου, με την ισόποση των ανωτέρω απαιτήσεων δέσμευση της κινητής και ακίνητης περιουσίας και των τραπεζικών λογαριασμών, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όλων των υπόχρεων και των συνυπόχρεων φυσικών και νομικών προσώπων.
Έτσι, οι εξασφαλισμένες πλέον αυτές απαιτήσεις του ελληνικού δημοσίου, μπορούν να εκχωρηθούν στις ελληνικές τράπεζες ως collateral του ελληνικού δημοσίου και, οι ελληνικές τράπεζες, με τη σειρά τους, να τις τιτλοποιήσουν με την έκδοση ειδικών για το σκοπό αυτό ομολόγων τύπου ABS, αφού αυτά θα έχουν, αφενός την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου και, αφετέρου, θα είναι ταυτόχρονα εξασφαλισμένα από τις βεβαιωμένες στα έσοδα του προϋπολογισμού απαιτήσεις και τα δεσμευμένα περιουσιακά στοιχεία αξιόχρεων, πρώτης τάξης οφειλετών, όπως οι SIEMENS, HOCHTIEF, FERROSTAL, TYSEN, DEUTSCHE TELECOM, MAN, KMW, κλπ.
Αυτά λοιπόν τα νέα, εξασφαλισμένα ομόλογα των ελληνικών τραπεζών, μπορούν είτε να ανταλλαχθούν απ” ευθείας με αντίστοιχα χαρτιά του πρώην EFSF και νυν ESM, έναντι ισόποσης διαγραφής ελληνικού δημοσίου χρέους, είτε να εκχωρηθούν κατά τη συνήθη διαδικασία ως ενέχυρα στην ΕΚΤ, η οποία θα είναι πλέον υποχρεωμένη να τα δεχθεί ως collateral, αφού αυτά θα είναι υψηλής πιστοληπτικής διαβάθμισης και αξιολόγησης και, στην συνέχεια, να χρηματοδοτήσει με τα συγκεκριμένα αυτά ενέχυρα τις ελληνικές τράπεζες, οι οποίες, με τη ρευστότητα αυτή της ΕΚΤ, θα είναι σε θέση να αγοράσουν από τον ESM αντίστοιχα χαρτιά ελληνικού χρέους και, μάλιστα, σε τιμές μικρότερες της ονομαστικής τους αξίας, αφού οι αντίστοιχες συναλλαγές θα πραγματοποιηθούν στην παρούσα αξία τους, δηλαδή πριν την ωρίμανσή τους.
Το αποτέλεσμα είναι απλό !!!
Το επαχθές χρέος θα γίνει από δημόσιο, ιδιωτικό, και θα μεταφερθεί από τις πλάτες των φορολογουμένων, στις πλάτες εκείνων που το δημιούργησαν, χωρίς οι πιστωτές να χρειαστεί να διαγράψουν, να κουρέψουν και να χάσουν ούτε ένα ευρώ !!!
ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ Η ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΙΚΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ !!!
Τόχουμε ξαναπεί.
Δεν θέλει κόπο !!!
Θέλει τρόπο !!!

Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ "ΝΕΑ ΛΑΡΙΣΑ" ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΔΕΥΑΛ!!!

Η «Νέα Λάρισα» για τη ΔΕΥΑΛ


Η «Νέα Λάρισα» για τη ΔΕΥΑΛ
Σε δήλωση της παράταξης «Νέα Λάρισα» επισημαίνονται τα παρακάτω:
«Σχετικά με το ζήτημα των ομολόγων της ΔΕΑΛ των προηγούμενων Δημοτικών περιόδων και, λαμβάνοντας τα μέχρι στιγμής δεδομένα αλλά και λεχθέντα στο δημόσιο διάλογο έχουμε τις εξής παρατηρήσεις:
1. Ελέχθη ότι: «Όλα έγιναν με βάση τον Κανονισμό. Μετά από τον χειρισμό που έγινε από τον γενικό διευθυντή και άλλα υπηρεσιακά στελέχη της ΔΕΥΑΛ, το προεδρείο έδωσε το πράσινο φως. Η διαχείριση τέτοιων θεμάτων από τον γενικό διευθυντή ήταν μία πάγια τακτική που ακολουθήθηκε και από τους προκατόχους του, τους κ. κ. Καφφέ και Λαμπρούλη».
Η επικαλούμενη διαδικασία που ακολουθήθηκε είναι απολύτως αναντίστοιχη με τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ) και, ως εκ τούτου παράτυπη, κάθε διαδικασία «διαχείρισης και απόφασης για τα αποθεματικά» από την «Γενική Διεύθυνση και το Προεδρείο», με παράκαμψη του ΔΣ της ΔΕΥΑΛ (άρθρο 2 παρ. 1 & άρθρο 5 παρ. 1).
Η επιχείρηση μεταφοράς ευθυνών, τόσο πολιτικών όσο και διαχειριστικών προς υπηρεσιακούς παράγοντες δεν αποτελεί άλλοθι για τους εκ του νόμου και εκ της πολιτικής θέσης υπεύθυνους. Άλλωστε, δεν προκύπτει η οποιαδήποτε δικαιοδοτική και αποφασιστική αρμοδιότητα και ευθύνη στη Γενική Διεύθυνση (άρθρο 9) όσο και στην Οικονομική και Διοικητική Υπηρεσία (άρθρο 13).
2. Ελέχθη ότι: «Τα προβλήματα που εμφανίστηκαν στο τραπεζικό σύστημα από τις αρχές του 2009 ανησύχησαν την τότε δημοτική αρχή η οποία ανάτρεξε «στη συμβουλή της Τράπεζας της Ελλάδας αλλά και των μεγάλων συστημικών τραπεζών.
Πρώτο ζήτημα: Η μεσο-μακροπρόθεσμη διασφάλιση και αξιοποίηση των αποθεματικών της ΔΕΥΑΛ δεν μπορεί να είναι μία διαδικασία «διαβούλευσης με αντισυμβαλλόμενες πλευρές» και βέβαια, σε ένα τέτοιο εξειδικευμένο ζήτημα που απαιτούνται ειδικές γνώσεις επιστημονικές αλλά, και γνώσεις της τρέχουσας χρηματιστηριακής αγοράς να αρκείται κάποιος «στην εισήγηση της υπηρεσίας» η οποία, δεν έχει ως προαπαιτούμενα τις ειδικές αυτές γνώσεις αλλά και καμία σχετική αρμοδιότητα. Ούτε βέβαια, και το ΔΣ της ΔΕΥΑΛ συγκροτείται στη βάση τέτοιων προαπαιτούμενων.
Κατά συνέπεια, η πάγια τακτική είναι να ανατίθεται μία συμβουλευτική προς το ΔΣ μελέτη εναλλακτικών σεναρίων αξιοποίησης των αποθεματικών σε εξωτερικό Πιστοποιημένο και έμπειρο Χρηματοοικονομικό σύμβουλο. Κάτι που δεν ακολουθήθηκε στην περίπτωση της ΔΕΥΑΛ.
Δεύτερο ζήτημα: Ο ανταποδοτικός χαρακτήρας της ΔΕΥΑΛ εκ του ιδρυτικού της νόμου πρέπει να αξιοποιεί και να επενδύει τα αποθεματικά της, κυρίαρχα στο παραγωγικό της έργο καθώς και, στη διαμόρφωση ποιοτικών και οικονομικών υπηρεσιών προς τους πολίτες-χρήστες, με ιδιαίτερη μέριμνα στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.
3. Ελέχθη ότι: «Για την παραπάνω διαδικασία ο γενικός διευθυντής «έδωσε ενημερωτικό σημείωμα όπου λέει αναλυτικά πώς γίνεται η όλη διαδικασία, ποιός διαπραγματεύτηκε την αγορά κλπ.».
Το σημείωμα αυτό πρέπει να δοθεί στη δημοσιότητα. Εκεί προφανώς, θα φαίνεται ποιο φυσικό ή νομικό πρόσωπο «διαχειρίστηκε και εκτέλεσε» την αγορά των ομολόγων αλλά, και την «φύλαξη και λειτουργική διαχείριση τους». Υπηρεσίες για τις οποίες προκύπτουν (σύμφωνα με τους κανόνες της αγοράς και τρέχοντα τιμολόγια αμοιβών) σημαντικά ποσά.
Ποσό που προσδιορίζεται για την αγορά ομολόγων με ποσοστό επί της τρέχουσας αξίας των ομολόγων και ανάλογα με τη διάρκεια τους (ενδεικτικά από τιμοκατάλογο Ιουνίου 2013, για 21,5 εκ ευρώ με διάρκεια 5-10 έτη το ποσό αμοιβής ανέρχεται σε 380.000,0 ευρώ).
Και, ποσό που προσδιορίζεται για τη φύλαξη και λειτουργική διαχείριση ανά τρίμηνο επί της τρέχουσας αξίας (ενδεικτικά από τιμοκατάλογο Ιουνίου 2013, για 21,5 εκ ευρώ το ποσό αμοιβής ανέρχεται σε 21.500,0 ευρώ).
4. Ελέχθη ότι: «Περί μη εγγραφών της «ζημιάς» στα οικονομικά στοιχεία της επιχείρηση, οι εγγραφές των αλλαγών που έγιναν στα περιουσιακά στοιχεία μετά την παρατήρηση των ορκωτών λογιστών και στους επόμενους οικονομικούς απολογισμούς εμφανίζουν όλα τα στοιχεία, όπου βέβαια από την αρχή φαίνονταν τα ομόλογα άρα όλα τα μέλη του Δ.Σ. όλων των παρατάξεων ελάμβαναν γνώση όλων των στοιχείων».
«Από τα συνολικά 21,5 εκ. ευρώ που επενδύθηκαν σε δύο δόσεις σε ομόλογα (επενδύσαμε καταρχάς ένα ποσό της τάξεως των 13 εκατ. ευρώ το 2009 και 8,5 εκατ. ευρώ το 2010 σε ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου στην Εθνική Τράπεζα) , έχουν εισπραχθεί περίπου τα 7,4 εκ. (5,7 από τόκους και επιστροφή λόγω του PSI και 1,712 εκ. ευρώ από την εξαργύρωση ομολόγου υπό το αγγλικό δίκαιο), ενώ η τρέχουσα αξία των υπολοίπων ανέρχεται περί τα 10 εκ. ευρώ».
Στους ισολογισμούς της ΔΕΥΑΛ αναγράφονται τα εξής:
2009: Χρεόγραφα «0,00» – Διαθέσιμα «37.122.698,18»
2010: Χρεόγραφα «21.704.728,82» – Διαθέσιμα «16.417.626,57»
2011: Χρεόγραφα «21.866.328,82» – Διαθέσιμα «19.038.333,54»
2012: Χρεόγραφα «5.686.362,62» – Διαθέσιμα «20.937.374,24»
2013: Χρεόγραφα «5.258.804,62» – Διαθέσιμα «24.140.789,90»
Από τα παραπάνω προκύπτει ότι, μετά την παρέμβαση των ορκωτών λογιστών εγγράφηκαν και εμφανίστηκαν τα εν λόγο χρεόγραφα στους ισολογισμούς οι οποίοι, λογικά, πρέπει να έχουν και την έγκριση – άρα γνώση- όλων των μελών του ΔΣ. Θεωρούμε ότι, πρέπει να δοθούν στη δημοσιότητα τα στοιχεία των αποφάσεων των ΔΣ επί των ισολογισμών.
Και βέβαια, έχει ενδιαφέρον το έτος 2012 όταν και πραγματοποιήθηκε το γνωστό PSI με το «κούρεμα» των ομολόγων. Κάτι που προφανώς, όλα τα μέλη του ΔΣ θα έπρεπε να αναγνώσουν ή να αναζητήσουν.
Πόθεν όμως προκύπτει η «τρέχουσα αξία περί των 10 εκ ευρώ»;
5. Αναγνωρίζουμε ότι, η ΔΕΥΑΛ από ιδρύσεώς της επί Δημάρχου Λαμπρούλη αλλά και μετέπειτα, επί Δημάρχου Καφέ και ειδικά, επί Δημάρχου Τζανακούλη, απετέλεσε μία δημοτική επιχείρηση- πρότυπο για ανάλογες σε άλλους Δήμους. Με παραγωγικό έργο σε υποδομές αλλά και, υπηρεσίες καλών Περιβαλλοντικών πρακτικών με ποιοτικά στοιχεία και υψηλά στάνταρ προς τους δημότες. Δημότες που βέβαια, απετέλεσαν τον βασικό αποδέκτη υπηρεσιών αλλά και τον βασικό οικονομικό αρωγό. Πράγματι, η ΔΕΥΑΛ που παραδόθηκε το Σεπτέμβριο του 2014 (των υψηλών αποθεματικών, ενός ικανού εκτελεσθέντος έργου και, μίας σωστής διαχείρισης των μακροχρόνιων δανείων της που παρέλαβε) είναι μία επιχείρηση που όλοι υπερηφανευόμαστε. Και βέβαια, κύρια, για το στελεχιακό της δυναμικό που συντελεί αποφασιστικά στη λειτουργία της.
Για το δυναμικό της μέλλον όμως, ένα μέλλον με μετεξελιγμένο θεσμικό, παραγωγικό και, χωροταξικό ρόλο στα πλαίσια ενός νέου στρατηγικού σχεδιασμού μεσο-μακροπρόθεσμου τον οποίο οι προηγούμενες διοικήσεις και δημοτικές αρχές δεν επιδιώξανε αλλά, μείνανε σε μία λογική καλής ή καλύτερης διαχείρισης. Οφείλουμε να συνεισφέρουμε όλοι, και εμείς θα το πράξουμε.
Αυτό όμως δε σημαίνει ότι, πράξεις και παραλείψεις του παρελθόντος που πρέπει να ελεγχθούν θα μείνουν στο απυρόβλητο.
Στα πλαίσια αυτά λοιπόν, επικροτούμε την «ομόφωνη» απόφαση του ΔΣ της ΔΕΥΑΛ για πρόσληψη ορκωτού λογιστή για τη διερεύνηση και ανάλυση όλων των στοιχείων και πράξεων που αφορούν το επίμαχο συγκεκριμένο θέμα της αγοράς ομολόγων κατά τις προηγούμενες θητείες. Από κει θα προκύψουν ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες αλλά και αστικές ευθύνες απέναντι στην επιχείρηση σχετικά με τη χρηστή και ασφαλή διαχείριση των αποθεματικών της που αποτελούν χρήματα των Λαρισαίων πολιτών.
Οι πολιτικές ευθύνες ανέκυψαν ήδη. Είτε με την ακολουθία μίας παράτυπης διαδικασίας απόφασης αγοράς από «εξωθεσμικά κέντρα» αφού παρακάμφθηκε το μόνο αρμόδιο ΔΣ της επιχείρησης, είτε με την μη αποτελεσματική άσκηση ελέγχου από την εντεταλμένη θεσμικά και πολιτικά τότε, αντιπολίτευση στο ΔΣ.
Συμφωνούμε απόλυτα δε, με τη δήλωση του Δημάρχου και Προέδρου της ΔΕΥΑΛ πως, κάθε πράξη διαχείρισης των αποθεματικών της ΔΕΥΑΛ, είτε αφορά τις τρέχουσες καταθέσεις σε Τράπεζες είτε οποιασδήποτε άλλης μορφής επένδυση θα ακολουθεί τη νόμιμη και διαφανή διαδικασία ενημέρωσης, συζήτησης και απόφασης από το ΔΣ η οποία και θα δημοσιοποιείται έγκαιρα και προς τους πολίτες.
Αυτό άλλωστε αποτελούσε και στο παρελθόν όπως και τώρα, μία υποχρέωση της υπηρεσίας και του Προεδρείου και ένα δικαίωμα του ΔΣ όπως αυτά απορρέουν από τον ισχύοντα Οργανισμό (άρθρο 13), δηλαδή, την μηνιαία ενημέρωση με αναλυτική κατάσταση της κίνησης των λογαριασμών στις Τράπεζες.
Για δε το επικαλούμενο ζήτημα «αγοράς οικοπέδων του Δήμου από τη ΔΕΥΑΛ» που είχε τεθεί το 2010, υπενθυμίζουμε τις θέσεις του ΤΕΕ/ τμ Κεντρ. & Δυτ. Θεσσαλίας που με ομόφωνη απόφαση της ΔΕ έγκαιρα δημοσιοποίησαν και τεκμηρίωσαν την αντίθεση σε μία «βιαστική, μη σωστά προετοιμασμένη και ατεκμηρίωτη έως ψευδώς αίολη» πρόταση που είχε τεθεί από την τότε δημοτική αρχή. Την οποία θέση του ΤΕΕ/ΤΚΔΘ τελικά – γιατί στο ΔΣ της ΔΕΥΑΛ είχαν άλλη θέση οι εκπρόσωποι τους- υιοθέτησαν όλες οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης στο δημοτικό Συμβούλιο».

Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ;;;

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΧΘΕΣ ΚΑΙ 

ΕΠΟΝΕΊΔΙΣΤΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ 

ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ;;;

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ!!!

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΣΗΚΩΣΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ!!! ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΓΛΥΠΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!


Οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Κορίνθου πραγματοποίησαν εκδρομή στις αρχές του Φεβρουαρίου στο Λονδίνο. Οι 15χρονοι μαθητές βρέθηκαν στο Βρετανικό μουσείο όπου και σήκωσαν τέσσερις ελληνικές σημαίες μπροστά στα Γλυπτά του Παρθενώνα ζητώντας παράλληλα, με το σύνθημα «BRING THEM BACK!», την επιστροφή των αρχαιοτήτων στη χώρα τους.
Σύμφωνα με τοπικό blog της Κορίνθου, οι μαθητές και οι μαθήτριες παρέδωσαν και 36 επιστολές γραμμένες στα αγγλικά, στον διευθυντή του Βρετανικού Μουσείου, εξηγώντας και γραπτώς γιατί τα γλυπτά πρέπει να επιστρέψουν στην Ελλάδα.

Οι φωτογραφίες κάνουν το γύρο του κόσμου

Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ. ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΜΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ...

Την επανασύσταση των ΜΟΜΑ ανακοίνωσε ο Π. Καμμένος

Την επανασύσταση των ΜΟΜΑ ανακοίνωσε ο Π. Καμμένος
Την επανασύσταση των ΜΟΜΑ (Μικτές Ομάδες Μηχανημάτων Ανασυγκροτήσεως) ανακοίνωσε από τον Έβρο ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος, ο οποίος περιόδευσε στις πληγείσες περιοχές και ειδικότερα στα Λαγυνά και τον Πόρο.
Απευθυνόμενος σε πολίτες, ο κ. Καμμένος τόνισε ότι ο στρατός θα βρίσκεται πάντα κοντά στις τοπικές κοινωνίες και θα προσφέρει κάθε δυνατή βοήθεια όταν και όποτε χρειαστεί. Επίσης, υπογράμμισε, ότι οι επόμενες ΕΣΟ των στρατιωτών που θα κληθούν να εκπληρώσουν τη στρατιωτική τους θητεία θα υπηρετούν ένα διάστημα και στον Έβρο.
Ερωτηθείς για τις δυσκολίες που υπάρχουν στην κυβέρνηση αναφορικά με την επαναδιαπραγμάτευση του ελληνικού χρέους ο υπουργός είπε «πως η κυβέρνηση αντέχει», θα συνεχίσει και θα ολοκληρώσει με επιτυχία τις προσπάθειες.
Η κατάσταση στον Έβρο τείνει προς μερική εκτόνωση και συμφώνα με τον αντιπεριφερειάρχη Έβρου Δημήτρη Πέτροβιτς υπάρχει μια σταθεροποίηση όσον αφορά την αύξηση της στάθμης των νερών του ποταμού, καθώς τούτα σταδιακά αποσύρονται από τον οικισμό Λαγυνά όπου είχαν πλημμυρίσει περί τα εκατό σπίτια.
Την ίδια ώρα αισιοδοξία υπάρχει και για τον Πόρο, όπου η στάθμη του ποταμού άρχισε να πέφτει.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ;;;ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΠΟΙΝΗ!!!

ΟΡΓΗ από τον ΚΟΣΜΟ για την απόφαση να αφεθεί ελεύθερος ο 24χρονος ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΣ της Θεσσαλονίκης

Τις έντονες αντιδράσεις
συγγενών, 
ακόμα και αστυνομικών
που ερεύνησαν
 την... υπόθεση, έχει
προκαλέσει η
 απόφαση των δικαστικών
Αρχών στη 
Θεσσαλονίκη να αφήσουν
 προσωρινά 
ελεύθερο και με
 περιοριστικούς όρους
 τον 24χρονο που
κατηγορείται ότι
 ασέλγησε σε βάρος δύο μικρών παιδιών 
μόλις 10 και 4 ετών, βιντεοσκόπησε τις
 φρικτές του πράξεις και στη συνέχεια
 διακίνησε το υλικό αυτό στο διαδίκτυο 
για να το μοιραστεί μαζί με άλλους 
παιδόφιλους.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι σύμφωνα με πληροφορίες, τα παιδάκια αυτά είναι 
αδερφάκια, ανήκουν στον πολύ στενό κύκλο του συλληφθέντα και είναι 
γειτονόπουλα. Οι ειδεχθείς αυτές πράξεις του έγιναν πριν δύο χρόνια και 
μάλιστα μέσα στο σπίτι του συλληφθέντα.

Στην πρώτη περίπτωση βιντεοσκοπήθηκαν με στημένη κάμερα, όπου είναι 
ευκρινέστατες οι πράξεις του, και στη δεύτερη που είναι λίγο θολές με κινητό 
τηλέφωνο, διάρκειας και τα δύο αρχεία περίπου 4-5 λεπτών. Η ένσταση των 
Αξιωματικών της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, έγκειται στο γεγονός ότι ο
 άνθρωπος αυτός που ισχυρίστηκε διάφορα ψυχολογικά προβλήματα και παιδικά 
τραύματα... από βίαια περιστατικά του παρελθόντος, δεν παύει να εξετάζεται στην
 παρούσα φάση για το εάν είναι υπεύθυνος και για άλλες παρόμοιες πράξεις σε
 βάρος άλλων παιδιών, αφού τα αρχεία με το αρρωστημένο υλικό που είχε στη
 διάθεσή του είναι τεράστιου όγκου και μένει να διερευνηθούν ένα προς ένα!

Επίσης δεν δόθηκε εντολή δημοσιοποίησης των στοιχείων του, ενώ στην αντίστοιχη
 περίπτωση του 55χρονου Τρικαλινού που κατεδίωκαν επί χρόνια ελληνικές και
 αμερικανικές Αρχές ως τον Νο1 Ευρωπαίο διακινητή παιδοφιλικού περιεχομένου,
 εκείνος προφυλακίστηκε. Ο ίδιος παραδεχόταν σε chat room ότι έχει επίσης 
ασελγήσει σε βάρος παιδιών και μένει να διαπιστωθεί αν όντως το έχει πράξει
 και ποια είναι τα τυχόν θύματά του.