Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΩΦΕΛΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ!!! ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ...

ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ, ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΥΡΕΜΑ !!!


Γράφει ο Κυριάκος Τόμπρας
Και μάλιστα χρεώνουμε στη νέα Κυβέρνηση την ολιγωρία στη σύσταση της ειδικής για το σκοπό αυτό επιτροπής, αφού πιστεύουμε ότι αν Τσίπρας και Βαρουφάκης ξεκίναγαν τα ταξίδια των επαφών τους στην Ευρώπη, με την Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου του Χρέους να έχει ήδη συγκροτηθεί, τότε θα είχαν ενισχύσει κατά πολύ τη διαπραγματευτική τους θέση.
Σε κάθε όμως περίπτωση, πιστεύουμε ότι η επιτροπή πρέπει να έχει οριστεί το αργότερο μέχρι την 11η Φεβρουαρίου, ημερομηνία διεξαγωγής του Eurogroup που θα συζητήσει τα της Ελλάδος, προκειμένου να δώσουμε στον σκληρό πυρήνα της ευρωζώνης να καταλάβει ότι δεν παίζουμε και δεν μπλοφάρουμε.
Ο Λογιστικός Έλεγχος του Ελληνικού Δημοσίου Χρέους, τον οποίο τόσο πολύ τρέμει η κατεστημένη ελληνική και ευρωπαϊκή πολιτικοοικονομική τάξη και, ιδιαίτερα, οι χαρτογιακάδες των Βρυξελλών, οι Γερμανοί και οι διαπλεκόμενοι business και corruption partners τους στην Ελλάδα, εκτός από την κατάδειξη του επαχθούς και του επονείδιστου χρέους και την δίκαιη, πλην όμως μονομερή ενέργεια της διαγραφής του, μπορεί να οδηγήσει και στην υιοθέτηση μιας ακόμη εναλλακτικής λύσης, προκειμένου αυτό να απομειωθεί και να καταστεί βιώσιμο.
Το χρέος μπορεί να απομειωθεί για την Ελλάδα ως υποχρέωση, χωρίς όμως να κουρευτεί για τους δανειστές ως απαίτηση !!!

Η Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου θα καταδείξει, μεταξύ άλλων, το μέρος εκείνο του χρέους που χρηματοδότησε υπερτιμολογήσεις έργων, σκάνδαλα και μίζες.
Τα ποσά που θα προκύψουν μπορούν, σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία και, ειδικότερα, την φορολογική, να καταλογιστούν, δηλαδή να χρεωθούν, στα υπαίτια φυσικά και νομικά πρόσωπα που το δημιούργησαν, με πρώτες τις εταιρείες των νταβατζήδων και των πιστωτών που συμμετείχαν στο party, καταβροχθίζοντας έτσι το χρήμα που, ενώ φορτώθηκε στον ελληνικό λαό ως δημόσιο χρέος, στην πραγματικότητα επέστρεψε στις χώρες και τις τράπεζες των πιστωτών με την εξόφληση των αντιστοίχων τιμολογίων ή με τις πάσης φύσης λίστες Λαγκάρντ.
Ο καταλογισμός μπορεί να πραγματοποιηθεί με χρέωση των αντιστοίχων ανά περίπτωση ποσών στα αντίστοιχα ελληνικά ΑΦΜ τους, με την άμεση έκδοση Ατομικών Ειδοποιήσεων Χρεών που θα φέρουν την ένδειξη <<προ κατασχέσεως και ποινικής διώξεως>>.
Σημειωτέο ότι όλες οι εμπλεκόμενες αλλοδαπες εταιρείες διαθέτουν ελληνικούς ΑΦΜ, είτε δια των ελληνικών θυγατρικών τους, είτε απ” ευθείας οι ίδιες οι μητρικές, επειδή έχουν προβεί σε αγορές παγίων περιουσιακών στοιχείων στην Ελλάδα.
Στην συνέχεια, στα καταλογισθέντα αυτά ποσά, μπορούν να εφαρμοστούν κατ” αναλογία οι ισχύουσες διατάξεις της ελληνικής φορολογικής νομοθεσίας που ισχύουν για τα πλαστά και εικονικά τιμολόγια, ήτοι να καταλογιστούν προσαυξήσεις και πρόστιμα στην ανώτατη προβλεπόμενη κλίμακα του 100%, που θα έχουν ως άμεσο αποτέλεσμα τον διπλασιασμό των αντιστοίχων βεβαιωθέντων ποσών.
Και τέλος, τα συνολικά κατά τα ανωτέρω βεβαιωθέντα ποσά, με τα πρόστιμα και τις προσαυξήσεις τους, να επιβαρυνθούν και με τους αναλογούντες τόκους υπερημερίας.
Όπως ακριβώς γίνεται και με τους Έλληνες φορολογούμενους !!! 
Στο σημείο αυτό, το Ελληνικό Δημόσιο θα έχει δημιουργήσει βεβαιωμένες φορολογικά απαιτήσεις κατά των ενεχομένων φυσικών και νομικών προσώπων, ελληνικών και αλλοδαπών, τις οποίες θα εγγράψει στα φορολογικά έσοδα του προϋπολογισμού κεντρικής κυβέρνησης, ενισχύοντας έτσι την ασκούμενη δημοσιονομική πολιτική και την εθνική προσπάθεια δημιουργίας πρωτογενούς πλεονάσματος.
Σύμφωνα δε με την ισχύουσα φορολογική νομοθεσία, οι απαιτήσεις αυτές μπορούν σε μεγάλο βαθμό να εξασφαλιστούν υπέρ του ελληνικού δημοσίου, με την ισόποση των ανωτέρω απαιτήσεων δέσμευση της κινητής και ακίνητης περιουσίας και των τραπεζικών λογαριασμών, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όλων των υπόχρεων και των συνυπόχρεων φυσικών και νομικών προσώπων.
Έτσι, οι εξασφαλισμένες πλέον αυτές απαιτήσεις του ελληνικού δημοσίου, μπορούν να εκχωρηθούν στις ελληνικές τράπεζες ως collateral του ελληνικού δημοσίου και, οι ελληνικές τράπεζες, με τη σειρά τους, να τις τιτλοποιήσουν με την έκδοση ειδικών για το σκοπό αυτό ομολόγων τύπου ABS, αφού αυτά θα έχουν, αφενός την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου και, αφετέρου, θα είναι ταυτόχρονα εξασφαλισμένα από τις βεβαιωμένες στα έσοδα του προϋπολογισμού απαιτήσεις και τα δεσμευμένα περιουσιακά στοιχεία αξιόχρεων, πρώτης τάξης οφειλετών, όπως οι SIEMENS, HOCHTIEF, FERROSTAL, TYSEN, DEUTSCHE TELECOM, MAN, KMW, κλπ.
Αυτά λοιπόν τα νέα, εξασφαλισμένα ομόλογα των ελληνικών τραπεζών, μπορούν είτε να ανταλλαχθούν απ” ευθείας με αντίστοιχα χαρτιά του πρώην EFSF και νυν ESM, έναντι ισόποσης διαγραφής ελληνικού δημοσίου χρέους, είτε να εκχωρηθούν κατά τη συνήθη διαδικασία ως ενέχυρα στην ΕΚΤ, η οποία θα είναι πλέον υποχρεωμένη να τα δεχθεί ως collateral, αφού αυτά θα είναι υψηλής πιστοληπτικής διαβάθμισης και αξιολόγησης και, στην συνέχεια, να χρηματοδοτήσει με τα συγκεκριμένα αυτά ενέχυρα τις ελληνικές τράπεζες, οι οποίες, με τη ρευστότητα αυτή της ΕΚΤ, θα είναι σε θέση να αγοράσουν από τον ESM αντίστοιχα χαρτιά ελληνικού χρέους και, μάλιστα, σε τιμές μικρότερες της ονομαστικής τους αξίας, αφού οι αντίστοιχες συναλλαγές θα πραγματοποιηθούν στην παρούσα αξία τους, δηλαδή πριν την ωρίμανσή τους.
Το αποτέλεσμα είναι απλό !!!
Το επαχθές χρέος θα γίνει από δημόσιο, ιδιωτικό, και θα μεταφερθεί από τις πλάτες των φορολογουμένων, στις πλάτες εκείνων που το δημιούργησαν, χωρίς οι πιστωτές να χρειαστεί να διαγράψουν, να κουρέψουν και να χάσουν ούτε ένα ευρώ !!!
ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ Η ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΙΚΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ !!!
Τόχουμε ξαναπεί.
Δεν θέλει κόπο !!!
Θέλει τρόπο !!!

Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ "ΝΕΑ ΛΑΡΙΣΑ" ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΔΕΥΑΛ!!!

Η «Νέα Λάρισα» για τη ΔΕΥΑΛ


Η «Νέα Λάρισα» για τη ΔΕΥΑΛ
Σε δήλωση της παράταξης «Νέα Λάρισα» επισημαίνονται τα παρακάτω:
«Σχετικά με το ζήτημα των ομολόγων της ΔΕΑΛ των προηγούμενων Δημοτικών περιόδων και, λαμβάνοντας τα μέχρι στιγμής δεδομένα αλλά και λεχθέντα στο δημόσιο διάλογο έχουμε τις εξής παρατηρήσεις:
1. Ελέχθη ότι: «Όλα έγιναν με βάση τον Κανονισμό. Μετά από τον χειρισμό που έγινε από τον γενικό διευθυντή και άλλα υπηρεσιακά στελέχη της ΔΕΥΑΛ, το προεδρείο έδωσε το πράσινο φως. Η διαχείριση τέτοιων θεμάτων από τον γενικό διευθυντή ήταν μία πάγια τακτική που ακολουθήθηκε και από τους προκατόχους του, τους κ. κ. Καφφέ και Λαμπρούλη».
Η επικαλούμενη διαδικασία που ακολουθήθηκε είναι απολύτως αναντίστοιχη με τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ) και, ως εκ τούτου παράτυπη, κάθε διαδικασία «διαχείρισης και απόφασης για τα αποθεματικά» από την «Γενική Διεύθυνση και το Προεδρείο», με παράκαμψη του ΔΣ της ΔΕΥΑΛ (άρθρο 2 παρ. 1 & άρθρο 5 παρ. 1).
Η επιχείρηση μεταφοράς ευθυνών, τόσο πολιτικών όσο και διαχειριστικών προς υπηρεσιακούς παράγοντες δεν αποτελεί άλλοθι για τους εκ του νόμου και εκ της πολιτικής θέσης υπεύθυνους. Άλλωστε, δεν προκύπτει η οποιαδήποτε δικαιοδοτική και αποφασιστική αρμοδιότητα και ευθύνη στη Γενική Διεύθυνση (άρθρο 9) όσο και στην Οικονομική και Διοικητική Υπηρεσία (άρθρο 13).
2. Ελέχθη ότι: «Τα προβλήματα που εμφανίστηκαν στο τραπεζικό σύστημα από τις αρχές του 2009 ανησύχησαν την τότε δημοτική αρχή η οποία ανάτρεξε «στη συμβουλή της Τράπεζας της Ελλάδας αλλά και των μεγάλων συστημικών τραπεζών.
Πρώτο ζήτημα: Η μεσο-μακροπρόθεσμη διασφάλιση και αξιοποίηση των αποθεματικών της ΔΕΥΑΛ δεν μπορεί να είναι μία διαδικασία «διαβούλευσης με αντισυμβαλλόμενες πλευρές» και βέβαια, σε ένα τέτοιο εξειδικευμένο ζήτημα που απαιτούνται ειδικές γνώσεις επιστημονικές αλλά, και γνώσεις της τρέχουσας χρηματιστηριακής αγοράς να αρκείται κάποιος «στην εισήγηση της υπηρεσίας» η οποία, δεν έχει ως προαπαιτούμενα τις ειδικές αυτές γνώσεις αλλά και καμία σχετική αρμοδιότητα. Ούτε βέβαια, και το ΔΣ της ΔΕΥΑΛ συγκροτείται στη βάση τέτοιων προαπαιτούμενων.
Κατά συνέπεια, η πάγια τακτική είναι να ανατίθεται μία συμβουλευτική προς το ΔΣ μελέτη εναλλακτικών σεναρίων αξιοποίησης των αποθεματικών σε εξωτερικό Πιστοποιημένο και έμπειρο Χρηματοοικονομικό σύμβουλο. Κάτι που δεν ακολουθήθηκε στην περίπτωση της ΔΕΥΑΛ.
Δεύτερο ζήτημα: Ο ανταποδοτικός χαρακτήρας της ΔΕΥΑΛ εκ του ιδρυτικού της νόμου πρέπει να αξιοποιεί και να επενδύει τα αποθεματικά της, κυρίαρχα στο παραγωγικό της έργο καθώς και, στη διαμόρφωση ποιοτικών και οικονομικών υπηρεσιών προς τους πολίτες-χρήστες, με ιδιαίτερη μέριμνα στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.
3. Ελέχθη ότι: «Για την παραπάνω διαδικασία ο γενικός διευθυντής «έδωσε ενημερωτικό σημείωμα όπου λέει αναλυτικά πώς γίνεται η όλη διαδικασία, ποιός διαπραγματεύτηκε την αγορά κλπ.».
Το σημείωμα αυτό πρέπει να δοθεί στη δημοσιότητα. Εκεί προφανώς, θα φαίνεται ποιο φυσικό ή νομικό πρόσωπο «διαχειρίστηκε και εκτέλεσε» την αγορά των ομολόγων αλλά, και την «φύλαξη και λειτουργική διαχείριση τους». Υπηρεσίες για τις οποίες προκύπτουν (σύμφωνα με τους κανόνες της αγοράς και τρέχοντα τιμολόγια αμοιβών) σημαντικά ποσά.
Ποσό που προσδιορίζεται για την αγορά ομολόγων με ποσοστό επί της τρέχουσας αξίας των ομολόγων και ανάλογα με τη διάρκεια τους (ενδεικτικά από τιμοκατάλογο Ιουνίου 2013, για 21,5 εκ ευρώ με διάρκεια 5-10 έτη το ποσό αμοιβής ανέρχεται σε 380.000,0 ευρώ).
Και, ποσό που προσδιορίζεται για τη φύλαξη και λειτουργική διαχείριση ανά τρίμηνο επί της τρέχουσας αξίας (ενδεικτικά από τιμοκατάλογο Ιουνίου 2013, για 21,5 εκ ευρώ το ποσό αμοιβής ανέρχεται σε 21.500,0 ευρώ).
4. Ελέχθη ότι: «Περί μη εγγραφών της «ζημιάς» στα οικονομικά στοιχεία της επιχείρηση, οι εγγραφές των αλλαγών που έγιναν στα περιουσιακά στοιχεία μετά την παρατήρηση των ορκωτών λογιστών και στους επόμενους οικονομικούς απολογισμούς εμφανίζουν όλα τα στοιχεία, όπου βέβαια από την αρχή φαίνονταν τα ομόλογα άρα όλα τα μέλη του Δ.Σ. όλων των παρατάξεων ελάμβαναν γνώση όλων των στοιχείων».
«Από τα συνολικά 21,5 εκ. ευρώ που επενδύθηκαν σε δύο δόσεις σε ομόλογα (επενδύσαμε καταρχάς ένα ποσό της τάξεως των 13 εκατ. ευρώ το 2009 και 8,5 εκατ. ευρώ το 2010 σε ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου στην Εθνική Τράπεζα) , έχουν εισπραχθεί περίπου τα 7,4 εκ. (5,7 από τόκους και επιστροφή λόγω του PSI και 1,712 εκ. ευρώ από την εξαργύρωση ομολόγου υπό το αγγλικό δίκαιο), ενώ η τρέχουσα αξία των υπολοίπων ανέρχεται περί τα 10 εκ. ευρώ».
Στους ισολογισμούς της ΔΕΥΑΛ αναγράφονται τα εξής:
2009: Χρεόγραφα «0,00» – Διαθέσιμα «37.122.698,18»
2010: Χρεόγραφα «21.704.728,82» – Διαθέσιμα «16.417.626,57»
2011: Χρεόγραφα «21.866.328,82» – Διαθέσιμα «19.038.333,54»
2012: Χρεόγραφα «5.686.362,62» – Διαθέσιμα «20.937.374,24»
2013: Χρεόγραφα «5.258.804,62» – Διαθέσιμα «24.140.789,90»
Από τα παραπάνω προκύπτει ότι, μετά την παρέμβαση των ορκωτών λογιστών εγγράφηκαν και εμφανίστηκαν τα εν λόγο χρεόγραφα στους ισολογισμούς οι οποίοι, λογικά, πρέπει να έχουν και την έγκριση – άρα γνώση- όλων των μελών του ΔΣ. Θεωρούμε ότι, πρέπει να δοθούν στη δημοσιότητα τα στοιχεία των αποφάσεων των ΔΣ επί των ισολογισμών.
Και βέβαια, έχει ενδιαφέρον το έτος 2012 όταν και πραγματοποιήθηκε το γνωστό PSI με το «κούρεμα» των ομολόγων. Κάτι που προφανώς, όλα τα μέλη του ΔΣ θα έπρεπε να αναγνώσουν ή να αναζητήσουν.
Πόθεν όμως προκύπτει η «τρέχουσα αξία περί των 10 εκ ευρώ»;
5. Αναγνωρίζουμε ότι, η ΔΕΥΑΛ από ιδρύσεώς της επί Δημάρχου Λαμπρούλη αλλά και μετέπειτα, επί Δημάρχου Καφέ και ειδικά, επί Δημάρχου Τζανακούλη, απετέλεσε μία δημοτική επιχείρηση- πρότυπο για ανάλογες σε άλλους Δήμους. Με παραγωγικό έργο σε υποδομές αλλά και, υπηρεσίες καλών Περιβαλλοντικών πρακτικών με ποιοτικά στοιχεία και υψηλά στάνταρ προς τους δημότες. Δημότες που βέβαια, απετέλεσαν τον βασικό αποδέκτη υπηρεσιών αλλά και τον βασικό οικονομικό αρωγό. Πράγματι, η ΔΕΥΑΛ που παραδόθηκε το Σεπτέμβριο του 2014 (των υψηλών αποθεματικών, ενός ικανού εκτελεσθέντος έργου και, μίας σωστής διαχείρισης των μακροχρόνιων δανείων της που παρέλαβε) είναι μία επιχείρηση που όλοι υπερηφανευόμαστε. Και βέβαια, κύρια, για το στελεχιακό της δυναμικό που συντελεί αποφασιστικά στη λειτουργία της.
Για το δυναμικό της μέλλον όμως, ένα μέλλον με μετεξελιγμένο θεσμικό, παραγωγικό και, χωροταξικό ρόλο στα πλαίσια ενός νέου στρατηγικού σχεδιασμού μεσο-μακροπρόθεσμου τον οποίο οι προηγούμενες διοικήσεις και δημοτικές αρχές δεν επιδιώξανε αλλά, μείνανε σε μία λογική καλής ή καλύτερης διαχείρισης. Οφείλουμε να συνεισφέρουμε όλοι, και εμείς θα το πράξουμε.
Αυτό όμως δε σημαίνει ότι, πράξεις και παραλείψεις του παρελθόντος που πρέπει να ελεγχθούν θα μείνουν στο απυρόβλητο.
Στα πλαίσια αυτά λοιπόν, επικροτούμε την «ομόφωνη» απόφαση του ΔΣ της ΔΕΥΑΛ για πρόσληψη ορκωτού λογιστή για τη διερεύνηση και ανάλυση όλων των στοιχείων και πράξεων που αφορούν το επίμαχο συγκεκριμένο θέμα της αγοράς ομολόγων κατά τις προηγούμενες θητείες. Από κει θα προκύψουν ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες αλλά και αστικές ευθύνες απέναντι στην επιχείρηση σχετικά με τη χρηστή και ασφαλή διαχείριση των αποθεματικών της που αποτελούν χρήματα των Λαρισαίων πολιτών.
Οι πολιτικές ευθύνες ανέκυψαν ήδη. Είτε με την ακολουθία μίας παράτυπης διαδικασίας απόφασης αγοράς από «εξωθεσμικά κέντρα» αφού παρακάμφθηκε το μόνο αρμόδιο ΔΣ της επιχείρησης, είτε με την μη αποτελεσματική άσκηση ελέγχου από την εντεταλμένη θεσμικά και πολιτικά τότε, αντιπολίτευση στο ΔΣ.
Συμφωνούμε απόλυτα δε, με τη δήλωση του Δημάρχου και Προέδρου της ΔΕΥΑΛ πως, κάθε πράξη διαχείρισης των αποθεματικών της ΔΕΥΑΛ, είτε αφορά τις τρέχουσες καταθέσεις σε Τράπεζες είτε οποιασδήποτε άλλης μορφής επένδυση θα ακολουθεί τη νόμιμη και διαφανή διαδικασία ενημέρωσης, συζήτησης και απόφασης από το ΔΣ η οποία και θα δημοσιοποιείται έγκαιρα και προς τους πολίτες.
Αυτό άλλωστε αποτελούσε και στο παρελθόν όπως και τώρα, μία υποχρέωση της υπηρεσίας και του Προεδρείου και ένα δικαίωμα του ΔΣ όπως αυτά απορρέουν από τον ισχύοντα Οργανισμό (άρθρο 13), δηλαδή, την μηνιαία ενημέρωση με αναλυτική κατάσταση της κίνησης των λογαριασμών στις Τράπεζες.
Για δε το επικαλούμενο ζήτημα «αγοράς οικοπέδων του Δήμου από τη ΔΕΥΑΛ» που είχε τεθεί το 2010, υπενθυμίζουμε τις θέσεις του ΤΕΕ/ τμ Κεντρ. & Δυτ. Θεσσαλίας που με ομόφωνη απόφαση της ΔΕ έγκαιρα δημοσιοποίησαν και τεκμηρίωσαν την αντίθεση σε μία «βιαστική, μη σωστά προετοιμασμένη και ατεκμηρίωτη έως ψευδώς αίολη» πρόταση που είχε τεθεί από την τότε δημοτική αρχή. Την οποία θέση του ΤΕΕ/ΤΚΔΘ τελικά – γιατί στο ΔΣ της ΔΕΥΑΛ είχαν άλλη θέση οι εκπρόσωποι τους- υιοθέτησαν όλες οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης στο δημοτικό Συμβούλιο».

Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ;;;

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΧΘΕΣ ΚΑΙ 

ΕΠΟΝΕΊΔΙΣΤΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ 

ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ;;;

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ!!!

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΣΗΚΩΣΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ!!! ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΓΛΥΠΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!


Οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Κορίνθου πραγματοποίησαν εκδρομή στις αρχές του Φεβρουαρίου στο Λονδίνο. Οι 15χρονοι μαθητές βρέθηκαν στο Βρετανικό μουσείο όπου και σήκωσαν τέσσερις ελληνικές σημαίες μπροστά στα Γλυπτά του Παρθενώνα ζητώντας παράλληλα, με το σύνθημα «BRING THEM BACK!», την επιστροφή των αρχαιοτήτων στη χώρα τους.
Σύμφωνα με τοπικό blog της Κορίνθου, οι μαθητές και οι μαθήτριες παρέδωσαν και 36 επιστολές γραμμένες στα αγγλικά, στον διευθυντή του Βρετανικού Μουσείου, εξηγώντας και γραπτώς γιατί τα γλυπτά πρέπει να επιστρέψουν στην Ελλάδα.

Οι φωτογραφίες κάνουν το γύρο του κόσμου

Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ. ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΜΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ...

Την επανασύσταση των ΜΟΜΑ ανακοίνωσε ο Π. Καμμένος

Την επανασύσταση των ΜΟΜΑ ανακοίνωσε ο Π. Καμμένος
Την επανασύσταση των ΜΟΜΑ (Μικτές Ομάδες Μηχανημάτων Ανασυγκροτήσεως) ανακοίνωσε από τον Έβρο ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος, ο οποίος περιόδευσε στις πληγείσες περιοχές και ειδικότερα στα Λαγυνά και τον Πόρο.
Απευθυνόμενος σε πολίτες, ο κ. Καμμένος τόνισε ότι ο στρατός θα βρίσκεται πάντα κοντά στις τοπικές κοινωνίες και θα προσφέρει κάθε δυνατή βοήθεια όταν και όποτε χρειαστεί. Επίσης, υπογράμμισε, ότι οι επόμενες ΕΣΟ των στρατιωτών που θα κληθούν να εκπληρώσουν τη στρατιωτική τους θητεία θα υπηρετούν ένα διάστημα και στον Έβρο.
Ερωτηθείς για τις δυσκολίες που υπάρχουν στην κυβέρνηση αναφορικά με την επαναδιαπραγμάτευση του ελληνικού χρέους ο υπουργός είπε «πως η κυβέρνηση αντέχει», θα συνεχίσει και θα ολοκληρώσει με επιτυχία τις προσπάθειες.
Η κατάσταση στον Έβρο τείνει προς μερική εκτόνωση και συμφώνα με τον αντιπεριφερειάρχη Έβρου Δημήτρη Πέτροβιτς υπάρχει μια σταθεροποίηση όσον αφορά την αύξηση της στάθμης των νερών του ποταμού, καθώς τούτα σταδιακά αποσύρονται από τον οικισμό Λαγυνά όπου είχαν πλημμυρίσει περί τα εκατό σπίτια.
Την ίδια ώρα αισιοδοξία υπάρχει και για τον Πόρο, όπου η στάθμη του ποταμού άρχισε να πέφτει.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ;;;ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΠΟΙΝΗ!!!

ΟΡΓΗ από τον ΚΟΣΜΟ για την απόφαση να αφεθεί ελεύθερος ο 24χρονος ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΣ της Θεσσαλονίκης

Τις έντονες αντιδράσεις
συγγενών, 
ακόμα και αστυνομικών
που ερεύνησαν
 την... υπόθεση, έχει
προκαλέσει η
 απόφαση των δικαστικών
Αρχών στη 
Θεσσαλονίκη να αφήσουν
 προσωρινά 
ελεύθερο και με
 περιοριστικούς όρους
 τον 24χρονο που
κατηγορείται ότι
 ασέλγησε σε βάρος δύο μικρών παιδιών 
μόλις 10 και 4 ετών, βιντεοσκόπησε τις
 φρικτές του πράξεις και στη συνέχεια
 διακίνησε το υλικό αυτό στο διαδίκτυο 
για να το μοιραστεί μαζί με άλλους 
παιδόφιλους.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι σύμφωνα με πληροφορίες, τα παιδάκια αυτά είναι 
αδερφάκια, ανήκουν στον πολύ στενό κύκλο του συλληφθέντα και είναι 
γειτονόπουλα. Οι ειδεχθείς αυτές πράξεις του έγιναν πριν δύο χρόνια και 
μάλιστα μέσα στο σπίτι του συλληφθέντα.

Στην πρώτη περίπτωση βιντεοσκοπήθηκαν με στημένη κάμερα, όπου είναι 
ευκρινέστατες οι πράξεις του, και στη δεύτερη που είναι λίγο θολές με κινητό 
τηλέφωνο, διάρκειας και τα δύο αρχεία περίπου 4-5 λεπτών. Η ένσταση των 
Αξιωματικών της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, έγκειται στο γεγονός ότι ο
 άνθρωπος αυτός που ισχυρίστηκε διάφορα ψυχολογικά προβλήματα και παιδικά 
τραύματα... από βίαια περιστατικά του παρελθόντος, δεν παύει να εξετάζεται στην
 παρούσα φάση για το εάν είναι υπεύθυνος και για άλλες παρόμοιες πράξεις σε
 βάρος άλλων παιδιών, αφού τα αρχεία με το αρρωστημένο υλικό που είχε στη
 διάθεσή του είναι τεράστιου όγκου και μένει να διερευνηθούν ένα προς ένα!

Επίσης δεν δόθηκε εντολή δημοσιοποίησης των στοιχείων του, ενώ στην αντίστοιχη
 περίπτωση του 55χρονου Τρικαλινού που κατεδίωκαν επί χρόνια ελληνικές και
 αμερικανικές Αρχές ως τον Νο1 Ευρωπαίο διακινητή παιδοφιλικού περιεχομένου,
 εκείνος προφυλακίστηκε. Ο ίδιος παραδεχόταν σε chat room ότι έχει επίσης 
ασελγήσει σε βάρος παιδιών και μένει να διαπιστωθεί αν όντως το έχει πράξει
 και ποια είναι τα τυχόν θύματά του.

Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΑΝ ΜΕΓΑΛΟΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΜΙΖΝΕΣ;;;

Στην Ελλάδα αυτοκτονούν τα θύματα κι όχι οι θύτες. Αυτοκτόνησε ο πρώην επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών της Siemens που λάδωνε Έλληνες. ΤΥΧΑΙΟ;


O Heinz-Joachim Neubürger, ο πρώην επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών της 
Siemens, είχε κατηγορηθεί για εμπλοκή στο σκάνδαλο με τα μαύρα ταμεία της εταιρίας
 με τα οποία η Ζίμενς χρημάτιζε Έλληνες αξιωματούχους. Αν και αρνούνταν την ενοχή του, 
είχε συμβιβαστεί με την καταβολή 2,5 εκατομμυρίων ευρώ. Ένας από τους μάρτυρες 
κατηγορίας που είχε δείξει τον Νόιμπέργκερ, ήταν... ο Μιχάλης Χριστοφοράκος. Σύμφωνα 
με την Die Welt, o Νόιμπέργκερ αυτοκτόνησε στο Μόναχο, όπου έμενε.

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΥΑΛ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΑΡΙΣΑΙΟΥΣ!!!

Σημειώνεται ότι οι μειώσεις στο τιμολόγιο της ΔΕΥΑΛ, αποτελούν, επί της ουσίας, συνέχεια της απόφασης που έχει λάβει το Δημοτικό Συμβούλιο για τη θέσπιση κοινωνικού τιμολογίου για τις ευπαθείς ομάδες που αφορά στα δημοτικά τέλη.


ΔΕΥΑΛ: Οι δικαιούχοι του νέου κοινωνικού τιμολογίου (ΠΙΝΑΚΑΣ)
Εγκρίθηκε ομοφώνως από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΥΑΛ, μετά από σχετική εισήγηση της 
Ειδικότερα, στη τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΛ, την Τρίτη 3 Φεβρουαρίου, υπό την προεδρία του δημάρχου και προέδρου της Επιχείρησης Απ. Καλογιάννη, ο αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΛ κ. Θεόδωρος Καφφές στην σχετική εισήγησή του περιέγραψε με σαφήνεια τους δικαιούχους του κοινωνικού τιμολογίου καθώς και τις εκπτώσεις ανά κατηγορία, επισημαίνοντας ότι η επιλογή της νέας δημοτικής αρχής που στοχεύει στο να ανακουφίσει ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.
Κάλεσε δε όλα τα μέλη του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΛ να υπερψηφίσουν την πρόταση, τονίζοντας ότι οφείλουμε «να συμβάλλουμε όλοι μαζί στην αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης που μαστίζει την κοινωνία μας. Η πολιτική αυτή είναι ένδειξη στοιχειώδους ευαισθησίας απέναντι στους συμπολίτες μας.»
ΤΟ ΝΕΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ
Αναλυτικά το νέο κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΥΑΛ διαμορφώνεται ως εξής:
α/α Κατηγορία                                   Οικογενειακό Εισοδημα Ποσοστό έκπτωσης Όριο καταναλωσης
1     α) Πολύτεκνες οικογένειες
β) Μονογονεικές οικογένειες με τρία παιδιά Μέχρι 20.000 ευρώ          50%                            50 μ3
4     Συνταξιούχοι                                                               10.000                     30%                           30 μ3
5     Μακροχρόνια άνεργοι                                               10.000                     50%                           30 μ3
6     ΑΜΕΑ, (με αναπηρία άνω του 67%)
καθώς και των νεφροπαθών
και των ατόμων με Μεσογειακή Αναιμία                    20.000                      50%                          30 μ3
7    Νέοι επαγγελματίες έως 35 ετών
για τα 5 πρώτα χρόνια
(εξαιρούνται τα ισόγεια καταστήματα
και τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος)  10.000                        50%                          30 μ3
8    Άποροι κατά περίπτωση
(ειδικές περιπτώσεις
με απόφαση της επιτροπής Ύδρευσης)                         7.000                        100%                       30 μ3
9    Ρύθμιση λογαριασμών σε μεγάλους οφειλέτες κατά περίπτωση
Σημειώνεται ότι η συγκέντρωση των δικαιολογητικών του Δήμου θα γίνει από τις υπηρεσίες του Δήμου και ειδικότερα από την κοινωνική Υπηρεσία.
Στις υπηρεσίες της ΔΕΥΑΛ θα παραμείνει ο έλεγχος των δικαιολογητικών ορισμένων περιπτώσεων.
Συγκεκριμένα: α) Ειδικές περιπτώσεις απόρων πολιτών με απαλλαγή έως 100% που θα απαλλάσσονται με απόφαση της Επιτροπής Ύδρευσης
β) Η ρύθμιση λογαριασμών μεγάλων οφειλετών.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
• Εκκαθαριστικό σημείωμα τελευταίου έτους
• Ε9
• Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
• Βεβαίωση ανεργίας ΟΑΕΔ
• Βεβαίωση αναπηρίας
• Βεβαίωση έναρξης επαγγέλματος»

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ 13 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ;;;

ΒΟΜΒΕΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΟΜΟΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΖΗΜΙΕΣ 13 ΕΚ. ΕΥΡΩ

«Καυτά» ερωτηματικά για τα αποθεματικά της ΔΕΥΑΛ


«Καυτά» ερωτηματικά για τα αποθεματικά της ΔΕΥΑΛ
Του Γιάννη Ανδρεάκη
Σε σοβαρές καταγγελίες που έχουν να κάνουν με τη διαχείριση των αποθεματικών της ΔΕΥΑΛ προχώρησε σήμερα το πρωί, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου, ο δήμαρχος Λαρισαίων και πρόεδρος του Δ.Σ. της Επιχείρησης Απόστολος Καλογιάννης.
Από τις εκτενείς δηλώσεις του κ. Καλογιάννη προκύπτει πως η διαχείριση των αποθεματικών την περίοδο της Δημοτικής Αρχής Τζανακούλη γίνονταν με αποφάσεις μιας κλειστής ομάδας στελεχών της διοίκησης της ΔΕΥΑΛ.
Σύμφωνα με όσα επισήμανε ο κ. Καλογιάννης «τα διαθέσιμα αποθεματικά την περίοδο 2009 – 2010 είχαν φτάσει το ποσό των 40 εκατ. ευρώ. Το 2009 επενδύθηκε στην αγορά ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου το ποσό των 21 εκατ. ευρώ. Για τις συγκεκριμένες αποφάσεις δεν ελήφθη ποτέ απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΛ, ούτε το συγκεκριμένο θέμα είχε έρθει ποτέ σε συζήτηση στο Διοικητικό Συμβούλιο της Επιχείρησης».
«Τα ομόλογα αυτά που ήταν 3ετους, 5ετους και 10ετους διάρκειας έχουν υποστεί μείωση της αξίας τους, με σημερινές τιμές, που φτάνει τα 13 εκ. ευρώ» πρόσθεσε ο δήμαρχος Λαρισαίων, ενώ έθεσε και θέμα για το γεγονός ότι «οι παραπάνω ζημιές δεν εγγράφηκαν στη χρήση του έτους 2011 και ουσιαστικά απεκρύβησαν».
Ο κ. Καλογιάννης έθεσε ερωτηματικά για τους λόγους που οδήγησαν στην απόφαση της αγοράς ομολόγων, διερωτήθηκε επίσης «επρόκειτο για πολιτική πίεση ώστε να αγοραστούν ομόλογα σε μια εποχή που η χώρα βρίσκονταν στο χείλος της χρεοκοπίας; Επρόκειτο για κάτι άλλο;».
Παράλληλα, ο δήμαρχος Λαρισαίων πέρα από τα όσα ανακύπτουν για όσους ηγήθηκαν της ΔΕΥΑΛ τα προηγούμενα χρόνια έθεσε και θέμα ορκωτών λογιστών και των διαδικασιών ελέγχων που ακολουθήθηκαν στην επιχείρηση τα προηγούμενα χρόνια.
Ο κ. Καλογιάννης ανακοίνωσε πως «θα καταθέσουμε πρόταση προς το Δ.Σ. να οριστεί Ορκωτός Ελεγκτής, προκειμένου να διαπιστωθεί αν εκτός των πολιτικών ευθυνών υπάρχουν και άλλου είδους ευθύνες».
Συνάμα για τις αποφάσεις που ελήφθησαν τα προηγούμενα χρόνια φαίνεται να ήταν ενήμερα και υψηλόβαθμα υπηρεσιακά στελέχη της ΔΕΥΑΛ, ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο – αφού ολοκληρωθεί ο έλεγχος από τους ορκωτούς λογιστές – να υπάρξει και πειθαρχικός έλεγχος.
Αναλυτικά η εισήγηση του Απόστολου Καλογιάννη στη συνέντευξη τύπου περιλάμβανε τα παρακάτω:
«Η βαθιά κρίση που βιώνει ο τόπος θα επηρεάσει και το 2015. Επομένως ο φετινός προϋπολογισμός της επιχείρησης καταρτίζεται κάτω από το βαρύ αυτό κλίμα.
Η ΔΕΥΑΛ δεν μπορεί να μείνει απαθής στην κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με την εφαρμογή των μνημονίων και την εξαθλίωση μεγάλου μέρους της ελληνικής κοινωνίας. Πρέπει να δείξει το κοινωνικό της πρόσωπο και ταυτόχρονα να μην κινδυνέψει η βιωσιμότητά της από μια βιαστική αλλαγή στην πολιτική της.
Για αυτό όπως δεσμευτήκαμε, προτείνουμε στο Διοικητικό Συμβούλιο ένα κοινωνικό τιμολόγιο που θα ανακουφίσει ευπαθείς ομάδες συμπολιτών που είναι θύματα της βαθιάς οικονομικής και κοινωνικής κρίσης και πιστεύουμε ότι θα καλύψει μεγάλο μέρος των συμπολιτών μας που έχει ανάγκη.
Γενικότερα προβλέπεται η μείωση στο 50% περίπου σε ευπαθείς ομάδες όπως μονογονεϊκές τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες, ΑΜΕΑ, μακροχρόνια άνεργοι, συνταξιούχοι, νέοι επαγγελματίες και άποροι που αφορούν το 10% περίπου των πελατών της ΔΕΥΑΛ δηλαδή σε 10.000 -12.000 υδρόμετρα και θα εφαρμοστεί από τις αρχές του 2015 για δύο χρόνια. Με την εφαρμογή του κοινωνικού τιμολογίου πιστεύουμε ότι θα γίνει αισθητή η κοινωνική πλευρά της επιχείρησης. Παράλληλα στον προϋπολογισμό της επιχείρησης προβλέπεται και το 5% των τακτικών εσόδων σαν επιχορήγηση προς το δήμο για να τα διαθέσει σε κοινωνικούς και πολιτιστικούς σκοπούς.
Μεγάλο είναι το επενδυτικό πρόγραμμα της ΔΕΥΑΛ τη χρονιά που έρχεται. Οι επενδύσεις που προβλέπονται θα φθάσουν φέτος το ποσό των 21.410.000 ευρώ. Από αυτά 7.000.000,00 ευρώ περίπου είναι τα συγχρηματοδοτούμενα και τα υπόλοιπα είναι αυτοχρηματοδοτούμενα έργα. Σημαντικότερα έργα είναι η αντικατάσταση του παλιού δικτύου στις περιοχές Άγιοι Σαράντα, Χαραυγή και Κουλούρι, έργα αποχέτευσης ομβρίων στη Γιάννουλη, επέκταση βιολογικού καθαρισμού Γιάννουλης και αγωγός μεταφοράς λυμάτων Φαλάνης, κατασκευή δικτύων αποχέτευσης και βιολογικών καθαρισμών στις κοινότητες του πρώην Δήμου Κοιλάδας, επέκταση του συστήματος τηλεμετρίας, η αξιοποίηση του βιοαερίου του ΧΥΤΑ, αποκαταστάσεις οδών, συνεχιζόμενα έργα ύδρευσης και αποχέτευσης, προμήθεια μηχανημάτων και λοιπών οχημάτων, νέες γεωτρήσεις και άλλα μικρότερα έργα. Παράλληλα η ΔΕΥΑΛ συνδράμει στην υλοποίηση των μεγάλων έργων (ολοκλήρωση δακτυλίου Λάρισας) με την μεταφορά των δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης. Σημαντικούς πόρους διαθέτει κατ’ έτος η επιχείρηση για τη συντήρηση των δικτύων της.
Εδώ θέλουμε να σημειώσουμε την διαφορετική πολιτική που θα ακολουθήσει η σημερινή δημοτική αρχή σε σχέση με την προηγούμενη και να επισημάνουμε ότι το μεγαλύτερο μέρος των πλεονασμάτων θα επενδύεται σε έργα προς όφελος της πόλης. Βασικό έργο που θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα στην πενταετία είναι η αντικατάσταση του παλιού δικτύου που κατά τη γνώμη μας είναι άμεσης προτεραιότητας και έπρεπε να είχε ολοκληρώσει η προηγούμενη δημοτική αρχή η οποία έκανε πολιτική διαχείρισης διαθεσίμων (βλ αγορά ομολόγων).
Η πολιτική αυτή έφερε ζημιές στην επιχείρηση που μπορεί να φθάσουν και τα 13.000.000,00 από τα ομόλογα που αγόρασε η ΔΕΥΑΛ το 2009. Σε μια εποχή που η χώρα ήταν στο χείλος της χρεωκοπίας η προηγούμενη Δημοτική Αρχή επένδυε σε ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου. Επειδή πρόκειται για τα χρήματα των συμπολιτών μας, θα καταθέσουμε πρόταση προς το Δ.Σ. να οριστεί Ορκωτός Ελεγκτής προκειμένου να διαπιστωθεί αν εκτός των πολιτικών ευθυνών υπάρχουν και άλλου είδους ευθύνες.
Στον προϋπολογισμό του 2015 προβλέπουμε επίσης και την εκπόνηση μελέτης για την τάφρο του Αγίου Γεωργίου που αποτελεί ένα χρόνιο αίτημα των κατοίκων των όμορων περιοχών. Εδώ βέβαια θα χρειαστεί και η συνεργασία με την περιφέρεια λόγω αρμοδιότητας, ώστε να ενταχθεί το έργο στο νέο ΕΣΠΑ και να αρχίσει επιτέλους η υλοποίησή του.
Σοβαρές παρεμβάσεις κάνουμε επίσης σε διάφορα οργανωτικά ζητήματα της επιχείρησης. Ήδη μπήκε σε εφαρμογή το ανοιχτό σύστημα προμηθειών μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΥΑΛ, το γραφείο κίνησης των οχημάτων και η καλύτερη οργάνωση της αποθήκης. Η έλλειψη προσωπικού μας αναγκάζει να πάμε με αργά βήματα. Επομένως οι όποιες αλλαγές θα πάρουν λίγο χρόνο. Αρχίζει άμεσα προγραμματισμός αναγκών σε μόνιμο προσωπικό ώστε να είμαστε σε θέση να πάρουμε μόνιμο προσωπικό όταν αρθούν οι περιορισμοί της τρόικας.
Θετική εξέλιξη υπάρχει με τα δάνεια, τα οποία σύμφωνα με την πρόβλεψη της τροπολογίας θα ρυθμιστούν με υπουργική απόφαση κατά ΔΕΥΑ. Αναμένουμε την απόφαση που θα αφορά την δική μας επιχείρηση.
Συνοπτικά Οικονομικά δεδομένα.
Έσοδα.
Συγκεκριμένα προβλέπονται έσοδα από την ύδρευση (αξία νερού) 10.275.000 αντί των 11.500.000 που ήταν τα έσοδα το 2014. Αυτή η μείωση οφείλεται στην εφαρμογή του κοινωνικού τιμολογίου. Συνολικά τα έσοδα που προβλέπονται από την άσκηση της δραστηριότητας της επιχείρησης είναι Τακτικά έσοδα: Πωλήσεις υπηρεσιών 15.539.000 ευρώ. Επιχορηγήσεις από διάφορα προγράμματα 50.000 ευρώ, Έσοδα παρεπόμενων ασχολιών 940.000 ευρώ, Έσοδα κεφαλαίων 851.000 ευρώ Επιχορηγήσεις από ΕΣΠΑ 7.049.500 ευρώ, Λοιπά έσοδα 3.416.000. Σύνολο εσόδων 27.844.500 ευρώ.
Έξοδα.
Οι δαπάνες αμοιβών, λειτουργίας, επισκευών και συντήρησης της επιχείρησης που προβλέφθηκαν είναι ίσες με το Μ.Ο. των τελευταίων τριών ετών συνολικά περίπου στα 18.572.000 ευρώ..
Συγκεκριμένα το κόστος των αναλωσίμων υλικών υπολογίζεται στα 1.614.500, οι δαπάνες μισθοδοσίας ανέρχονται στο ύψος των 7.435.000 ευρώ, οι δαπάνες αμοιβών τρίτων στα 921.500 ευρώ, οι παροχές τρίτων είναι στα 5.517.400 από τα οποία τα κυριότερα είναι οι δαπάνες ηλεκτρικού ρεύματος γύρω στα 2.951.000 ευρώ και οι δαπάνες συντήρησης και επισκευών ανέρχονται στα 2.566400 ευρώ. Στο ποσό αυτό προβλέπεται και ποσό 500.000 θα δοθεί στο δήμο για κοινωνικούς και πολιτιστικούς σκοπούς.
Οι φόροι και τέλη ανέρχονται στα 545.000. Τα διάφορα έξοδα ανέρχονται στα 712.100 και αφορούν έξοδα κίνησης οχημάτων και μηχανημάτων, έξοδα μετακινήσεων προσωπικού, έντυπα και γραφική ύλη, υλικά άμεσης ανάλωσης, Συνδρομές και εισφορές. Οι τόκοι των δανείων είναι 401.000 ευρώ (βέβαια εδώ περιμένουμε και τη ρύθμιση να δούμε πως ακριβώς θα διαμορφωθεί το ποσό).
Ο ισοσκελισμένος προϋπολογισμός του 2015 πιστεύουμε ότι θα επιτρέψει την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης με τελικό στόχο το όφελος των Λαρισαίων πολιτών».
larissanet.gr

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

ΜΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ





Είμαστε κοντά σε όσους στηρίζουν την Πατρίδα ανεξαρτήτου κόμματος και ιδεολογίας.



Ιδεολογία μας η Αγάπη για την Ελλάδα και η Κοινωνική δικαιοσύνη!!!